Ik heb vorig jaar een mk gehad in maart 2006 ,ben gecurreteerd. Voordat ik zwanger raakte ,had ik elke maand last van eisprong bloeding,was wel handig ,maar wel ongemakkelijk. Na de curretage geen last van eisprong bloeding gehad ,mijn cyclus is ook langer geworden van de 28 naar 35 dgn . Nu heb ik sinds gisteren weer last van bloederig afscheiding,ik heb dus een jaar :-k geen eisprong gehad,dat denk ik . We zijn weer een jaar verder ,ik hoop dat ik snel zwanger wordt en jullie ook natuurlijk . Ally
Had je in die tijd ook geen slijm o.i.d? want het kan best zij ndat je gewoon een eisprong had maar dat je geen bloeding kreeg. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! ik duim voor je! tanja
tis niet zo dat je altijd (als je die altijd gevoeld hebt) je eisprong voelt meid... het kan zo ineens door bepaalde hormonen (bij jou van de mk waarschijnlijk) weer veranderen, om later weer te veranderen... ik had vroeger nooit nergens geen last van en toen we vorig jaar stopte had ik elke keer afwisselend pijn dan weer links dan weer rechts en toen was dat ineens over. toen kreeg ik ineens vanaf de eisprong ontzettend pijnlijke borsten, en vanaf afgelopen maand is dat ook weer weg.... niks is zo veranderlijk als het menselijk lichaam, als jouw cyclus wat langer is geworden geeft dan niks meid, het is regelmatig zoals ik het begrijp van je, dus je zal ongetwijfeld heus wel je eisprongen hebben gehad meid, maar jezelf niet gek door zelf voor dokter te gaan spelen en te denken dit of dat, want daar schiet je niets mee op... als er echt iets is waar je je ongerust over maakt zou ik als ik jou was naar de ha gaan en hem of haar het voorleggen en die kan jou dan beter geruststellen of wat uitzoeken als het nodig blijkt... succes liefs smoekie
thanxx voor jullie antwoorden. Ik weet de antwoord van HA al.het ligt aan je lichaam. Ik ga me er ook niet druk over maken,het was gewoon wat mij opviel en jullie mening wilde weten . Maar toch maar voor de zekerheid klussen ,you never know! Tanja,ik heb altijd last van slijm ,vroeger was het meer wit ,tegenwoordig echt heel doorzichtig. nogmaals thanxxxx Ally
Toen ik mijn 1e misrkaam kreeg, veranderde er ook veel in mijn cyclus, en volgens mijn verloskundige was dat eigenlijk heel normaal. Ook een zwangerschap van enkele weken kan al veel aan een vrouwenlijf veranderen. Mogelijk voel je je eisprong gewoon niet meer maar dat wil niet zeggen dat er geen eisprong plaatsvindt. Bij mij was het precies andersom. Ik voelde het nooit, maar na mk nr.1 voel ik het precies en heb ik ook ineens een druppeltje vloed rond mijn ovulatie. Meid, ik hoop op snel resultaat voor je!