Wat een gerommel gisterenavond en vannacht.... Helse rugpjin en harde buiken die ik toch wel moest wegpuffen omdat ze vrij pijnlijk waren. Ze kwamen om de 10 min. --> in slaap gevallen en een paar keer wakker geworden van de pijn. De voormiddag geen last gehad buiten een aantal onschuldige harde buiken. Nu heb ik de pijn + harde buiken opnieuw. Wel heel erg onregelmatig en wanneer ik inadem doet het nog meer pijn!!! Zijn dit voorweeën? Liefs!
Jep, helaas wel... Echte weeën zouden doorzetten en ik kon toen in ieder geval niet meer slapen tussendoor. Probeer eens een warme douche. Er wordt wel eens gezegd dat het dan doorzet als het echt begonnen is, of juist minder wordt als het voorweeën zijn. Maar, niet getreurd, ook voorweeën zijn nuttig! Het oefent je baarmoeder voor het echte werk, en heel vaak krijg je er zelfs wat verweking en ontsluiting door! Mocht je je zorgen maken, kun je natuurlijk altijd de VK even bellen. Ik weet niet hoe lang je zwanger bent, maar als je nog voor de 37 weken zit zou ik sowieso even overleggen. Dan zou het niet goed zijn als het wel begonnen zou zijn!