Hoi dames, ik ben vanaf vanmorgen druppel gewijs bloed aan het verliezen tegen roze aan wie weet wat dit is? en nee niet van het klussen, want dat was vorige week voor het laatst. wie kan me helpen? Ook niet van mijn ei want die is vorige week al geweest 6 dagen geleden. OOk geen ader of zo hebt niet lopen persen of zo. bedankt he jennie72
Ha Ha #-o zou dat kunnen denk je? mmmmm. Spannend hoor heb dit nog nooit meegemaakt. Wij wachten rustig af he. jennie72 bedankt he Katrien
De innesteling is gemiddeld tussen de 5 en 7 dagen na je eisprong... Het is nu 6 dagen na de eisprong zeg je..... Maar pas echt blij zijn bij een positieve test he?
Bedankt Meis afwachten maar weer he. Ach ja we zien het wel. Ik heb het nog nooit gehad zo rond deze tijd van mijn cyclus. jennie72
Hoi dat weet ik allemaal zeker ga ik er echt niet op zitten rekenen hoor. Ik ga er gewoon van uit dat mijn lichaam een truc uithaalt en dat ik gewoon ongie ga worden zoals altijd. Dus nee ik word niet in de maling genomen dit keer. 8-[ jennie72
Ja, dat is inderdaad echt de beste houding. En al zou het een innesteling zijn, dan nog heb je maar een kans van 1 op 3 dat het ook echt goed zit. Ik denk ook vaak als ik een beetje bloed verlies op de 'juiste' dagen "oh, joepie, wie weet", maar zie mijn banner. Nog geen zwangerschap in zicht. Ik blijf voor je duimen, Jen.