Hallo Dames, Ik ben nu ong 5 weken zwanger en ik heb sinds vorige week steeds erger wordende krampen in mijn onderrug. Niet constant. Dit had ik ook altijd voordat ik ongesteld moest worden. Voordat het testje positief was had ik al een week last van lichte krampen. Ik heb verder geen bloed verlies. Weten jullie of ik me eigen zorgen moet maken??? Ik lees namelijk dat er veel vrouwen krampen hebben in hun buik maar dat heb ik bijna niet. Af en toe voel ik wat van binnen samentrekken.
Kan van alles zijn goed en slecht, alle twee ervaring mee.....even afwachten dus.....en als je het niet vertrouwd vroege echo vragen met 7 wkn. Sterkte met afwchten.
Ik had de eerste weken van mn zwangerschappen ook erg last van mijn 'normale menstruatieklachten'. Dus ook pijn in mn onderrug. Dit hield aan tot een week of 6 / 7. Bij mij betekende het verder niets....hoop dat het bij jou ook gewoon goed mag gaan!
Dank voor jullie reacties. Weten jullie ook wrm dat meestal niet zo goed is?? Ik kan er niks op internet over vinden. Ik had in de ochtend geen last en nu heb ik weer lichtjes krampen/zeurende pijn in mijn onderrug. Verder nog geen bloedverlies.
hmm ja misschien hoort het gewoon bij jou dat je nu even kramp hebt in je rug......als je maar geen bloed verliest zit het vast goed!
Hier in het begin van de zwangerschap, en voordat ik mocht testen ook hele heftige rugpijn(lage) kon er haast niet meer van lopen.. heb er tot een week of 6 zeker wel last van gehad.. Zelfs nu heb ik weer regelmatige zo'n heftige rugpijn en is mn baarmoeder die aan het groeien is.. Dus hopelijke is dit bij jou hetzelfde en een teken van je baarmoeder die groeit en lichaam die hard aan het werk is
Pff gelukkig kan het ook dat zijn. Hopelijk is mijn baarmoeder en baby goed aan het groeien!! Dank dames Ik heb volgende week afspraak bij mijn Gyn dus nog ff afwachten.