wat is dit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kleintje1985, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Hoi dames,
    Ik krijg 10 april mn eerste echo.
    Ik heb voor ik ongi werd licht positief getest. Ook op de dag zelf, tot ik begon te bloeden maandag 26 maart.
    Dinsdagmorgen kwam vriendin op de koffie en die vind t ook raar dat ik vloeide, dus smiddags na dokter geweest voor evt. bloedtest, maar dat deden ze niet, ik moest een vk bellen voor een echo.
    Ik gebeld, maar moest afgelopen vrijdag terug bellen hoelang ik gevloeid had, 3dgn gevloeid, alleen snachts niet. Dat vond ze weinig en gelijk afspraak voor volgende week dinsdag. Vanaf ongeveer 22MAART heb ik last van zweetplekken onder mn armen, ook als ik gewoon zit, en gloeit mn hoofd ook heel erg maar heb geen koorts, zijn dit soms hormonen? Nu heb ik sinds zondagavond konstante rare steken die aanhouden ongeveer rechts in mn zij buik, mn blinde darm ist niet. Heb je enig idee wat het misschien wel is? Links begint het ook een beetje te zeuren.
    Wat kan ik verwachten met mn 1e echo? Dit is echt nieuw voor mij.
    Alvast bedankt voor je antwoord.
    Liefs

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

een klein beetje bloedverlies zien we vaak in de vroege zwangerschap. Als je positief hebt getest ben je zwanger. De echo krijg je vrij vlot, je kunt dan nog niet veel zien, een zwangerschapsring en misschien een kloppend hartje.
    Door de hormonen kun jet wat warmer hebben ja.
    Neem je al foliumzuur en vitamine D?

Mirjam

3. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Hoi mirjam
    Ik slik etos foliumzuur, meer niet eigenlijk.
    Maar als ik een test zou doen, en er komt geen streepje, betekent dat dan dat we met de volgende ronde moeten beginnen? Ik twijfel teveel denk ik, alvast bedankt voor je antwoorden.
    Groetjes

4. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ik heb net ovutest gedaan en die is positief, kan ik nu wel gaan klussen, ookal ben ik misschien zwanger.?

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    heb je ook een zwangerschapstest gedaan?
    Als je zwanger bent dan hoef je natuurlijk niet meer te klussen, en zal er ook geen nieuwe eisprong zijn.

Mirjam

6. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Zie mijn onderschrift, helaas vmk gehad. Dank je wel voor het antwoorden van mijn vragen. Liefs

Deel Deze Pagina