Bruinig afscheiding??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda88, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen bij het afvegen had ik witte/gele afscheiding zoals altijd. Maar nu zat er ook een stukje bruin tussen. Wat kan dat zijn en moet je daar voor je vk bellen??
     
  2. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hierin je eigen gevoel volgens. Ben je cool eronder of maak je je zorgen (en heb je andere klachtjes??)

    Bellen kan nooit kwaad he, ze horen je aan en bekijken aan de hand van hun ervaring of je ze even willen zien, dat t niets zegt of dat je even moet aan kijken.

    Bel liever 30 keer te veel.
     
  3. HenryKim1980

    HenryKim1980 Actief lid

    7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volg je eigen gevoel!
    Als je het niet vertrouwd inderdaad gewoon de verloskundige bellen.
    Sowieso moet je bij helder rood bloedverlies altijd bellen. Meestal is het niets, ik heb zelf ook al een paar keer wat bloedverlies gehad.
    En liever 10x teveel bellen. Zij weten wat te doen en kunnen je gerust stellen. Luisteren dan meestal even naar de baby.
     
  4. Emjay

    Emjay Bekend lid

    17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Bruin is meestal oud bloed, kan door vanalles komen. In principe betekent het niks. Maar, zoals hierboven al gezegd: bij twijfel altijd vk bellen!
     
  5. caroline1978

    caroline1978 Fanatiek lid

    20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi Linda,

    Ik heb al sinds 6 weken bruin slijm. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger. Ik heb bij 8,5 week een echo gehad en het hartje zien kloppen! Toch blijf ik ook ongerust. Soms neemt het af en ineens weer toe. Dan is het donkerbruin, lichtbruin of roze en helderrood gelukkig bijna niet. Af en toe zitten er slijmdraadjes bij. Meestal is het alleen bij het afvegen maar soms loopt er tijdens t plassen iets uit en zit er iets in mn onderbroek. Al 4 weken dus!! Ik heb het idee dat het komt door druk. Telkens als ik naar het toilet ben geweest met soms harde ontlasting wordt het erger en ook bv na het fietsen. Mijn vk zegt dat het heel vaak voorkomt. Ze kan niet garanderen dat het geen mk wordt, maar het verhaal is op zich heel verklaarbaar. Je baarmoedermond is geel erg doorbloed!
    Ik heb morgen weer een echo! Vind t toch wel weer spannend maar ik heb redelijk veel vertrouwen nog!
    Ik vond t fijn om te bellen. Ik mocht als ik wilde meteen met spoed een echo laten maken! Ik zal als ik jou was gewoon bellen voor je geruststelling!!
     
  6. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou bellen maar de praktijk hier heeft op vrijdag geen spreekuur. Ik heb het alleen vanochtend gehad. Ik zat later ook te denken, bij de 20 weken echo zag de echoscopiste een propje oud bloed. misschien komt het daar van daan. En gister gemeenschap gehad. Dus ik wacht het maar even af!
     

Deel Deze Pagina