Bekijk bijlage 254796 Dit beest spotte ik op mijn balkon. Wat is dit??? Hij is ongv. 10 groot. Bahhh ik haat insecten
gatveredamme, die had van mij een tik gehad met een slipper .. Smerige beesten.. sorry, geen idee wat het is..
nee dat is zielig,ik red zelfs de grootste spinnen met een glas om ze weer buiten te zetten. groetjes
Als mijn man er zou zijn zou die geluk hebben want die red ze ook altijd maar als ik alleen ben, sja sorry maar ik sla ze dood... Ben als de dood voor insecten
Held! Dat durf ik echt niet, haha. Maar durf ze ook niet kapot te slaan of op te zuigenet de stofzuiger... moet altijd de hulp inroepen van manlief Maar een gemuteerde naaktslak?! hij lijkt op het eerste gezicht idd wel op een vleermuis.
ik denk een prachtige nachtvlinder...of een anders soort vlinder...gewoon laten zitten gaat vanzelf weg...hij heeft in ieder geval geen tanden om je op te eten
Hahah ik roep op mn werk ook altijd een mannelijke collega die ze weg moet halen. Die was verbaast omdat ie mij zo'n stoere meid vond,maar wel bang van een spinnetje