Hier hebben we ook wel eens een nachtvlinder, maar die ziet er toch heel anders uit..En kan zo'n beestje dan 10 cm lang worden?
Oei als het een nachtvlinder is wordt het lang stilzitten Maar kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt ik zie ze ook liever niet dan wel....
Je hebt verschillende soorten nachtvlinders Heb er ook welleens zo eentje in het iets kleiner in me huis gehad. (die gekke nachtvlinder bedoel ik dan )
Iehwwww wat een engerd. Ik was denk ik met de rillingen over me rug weer naar binnen zijn gevlucht. En die foto Olifantje bezorgt me ook de bibbers!
Ik dacht ook eerst een nachtvlinder, maar toch ook weer niet Dat lijf lijkt idd slakachtig. En die hoorns!!!!
Wat een lekker ding zeg Ben totaal niet bang voor insecten.. *jaja, ook spinnen maak ik sinds een paar maanden dood, zolang ze geen haar op de poten hebben of een eng kleurtje*
OMG gadver die heb ik nog nooit gezien en hoop m ook nooit te zien Even gegoogled naar dit beest, had ik beter niet kunnen doen Krijg er de kriebels van
Bij mijn ouders zat er vorig jaar 1 in de tuin. Zijn best groot die dingen. Mn vader moest hem 2 keer met een schep slaan voor hij dood was. En kraken dat dat ding deed!! Ook kwam er zwart spul uit, zat op de arm van mn pa. Echt zoooo ranzig