omg wat een creep lijkt wel een kruising tussen een naaktslak, wandele tak, sprinkhaan, vlinder, spin, cavia... oke nou ga ik te ver
arm beestje moet meteen dood terwijl hij gewoon buiten zit te zitten. Denk ook iets van een nachtvlinder soort ofzo. Gaat wel weer weg en anders gaat ie vanzelf dood.
Hij zit toch niet hij/zij hangt dan toch Maar is het niet uhh nachtpauwoog die zijn wel gaaf lijken net laggebekjes
hahaha maar uhm ja, wat een eng beest. nee geen meikever.. lijkt meer op een uit de kluiten gewassen lelijke vlinder!
Geen zorgen, volgens mij is dit toch ècht een nachtvlinder hoor... Zo onschuldig en nuttig! Geen beestje is mij te gek, wij gingen vroeger altijd naar 'de camping' in Drenthe en ik heb wat afgestruind in de bossen daar. Ik kwam altijd met van alles thuis, waarvan m'n vader dan maar moest uitleggen wat 't was. M'n moeder vond het iets minder geloof ik, vooral toen ik ook eens met een nestje muizen aan kwam zetten dat door een of ander dier ergens was weggesleept en die diertjes lagen maar te piepen. Geen van ze heeft het gered trouwens, sneu genoeg, ze waren te lang afgekoeld geweest. Mijn moeder sprong direct op de bank toen ze ze zag, haha!! (Echt waar!) Ik hoop ergens dat Dennis net zo wordt... hihi. Mijn vriend houdt er helemaal niet van dus dat kan dan nog grappig worden.
Gewoon een onschuldig nachtvlindertje...waar je al om uit je dak kan gaan zeg... Wat moet de wereld en in het speciaal de natuur toch een enge plek zijn voor sommigen.
Nee hoor geen veenmol, het is iets heel anders. Na lang googlen kom ik op de Brandvlerkvlinder! Wat een mooie zeg!!!