Nou nou zeg, niet zo superieur uit de hoek proberen te komen. De ene is bang voor kleine ruimten (bij wijze van) en de ander vindt vreemde beestjes eng. Ik ga dus voor het tweede...
Jaaa volgens mij heb je hem gevonden! Hij lijkt er idd erg op zeg. Als je op wiki kijkt dan zie je een andere foto die weer beter te vergelijken is met de foto van TS. Brandvlerkvlinder - Wikipedia
13 pagina's verder en ben opeens een stuk wijzer van de insecten die hier in NL wonen... Waar ZP al miet nuttig voor is. Ben ondertussen wel nieuwsgierig wat het nu geworden is en of ie nog steeds op het balkon verblijft.
Wilma: zoveel mensen, zoveel angsten. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er niets is waar jij bang voor bent.
Ik ben alleen bang voor haaien oja en wespen. Haaien kom ik gelukkig niet tegen in mijn woonkamer. hahahaha
Wespen jak, ik blijf rennen als een malloot als er zo´n beest om me heenzoemt. Moet je jezelf voorstellen, armen maaiend en al rennend en gillend vragen of hij al weg is.
Meiden sorry voor het offtopic maar: Bedankt voor 10 minuten ontzettend veel lachen, jullie hebben mijn dag gered On topic: Vind ook dat het wel veel lijkt op Brandvlerkvlinder
als het nou binnen op de muur zit dan kan ik er nog inkomen dat je het vies en griezelig maar het zit buiten?? zit jij nog wel in de tuin dan?? je moest eens weten hoeveel ''enge'' insecten er in de tuin zitten zonder dat je het weet
Heb dit even laten zien aan een vriend van mijn vriend. (ehh... niet echt duidelijk, maar je snapt t ) Beide werken in ongediertebestrijding. Het is een veenmolletje volgens hem
MrsNuke Laat ik nou best wel nog wat tijd doorbrengen op mijn balkon om een sigaretje te roken . Nu heb ik dat moeten doen met mijn rug tegen de muur aan, omdat ik als de dood ben dat zo'n mormel mijn haar invliegt. Jakkie....