Hoi Dames, In juli zijn wij gestopt met de pil. Na wachten en wachten duurde mijn eerste cyclus maarliefst 49 dagen. Ik zit momenteel op CD 24 en heb net bij het afvegen helderrood bloed. Gewoon één veeg, meer niet. Ik weet wel dat ik donderdagavond erge buikpijn had, alsof ik ongesteld moest worden. Heb in de eerste cyclus ook beetje bloedverlies gehad, maar dat was bruinachtig. Wat zou dit kunnen zijn?
Kan het niet zijn dat je ongy gewoon is begonnen?? Dat t vanavond of morgen verder doorbreekt?? Dat zou betekenen dat je cycl normaal aan t worden is of zo... T is maar een idee hahaha t kan ook zijn dat dit bij t ontpille. Hoort
Ja ik hoop dat het doorbreekt want een cyclus van 49 dagen is echt lang...! Heb alleen nu absoluut geen ongi gevoel. Ik wacht rustig af. Maar wat kan je lichaam soms ingewikkeld zijn. Pffffff
Ja meid t lichaam houd ons soms. Zo voor de gek.ik hoop dat je cycl snel op gang komt en dat je snel een kleine in je handen mag houden. Ik heb zelf trouwens nooit last van krampen als ik ongy ben. Alleen tussendoor heel vaag maar waar
Hoii hoop voor je dat je cycles snel op gang komt wij zijn nu 7maanden echt bezig en zelfs bij mij is t nog steeds een puinzooi kwa cyclus.. Wil je wel even succes wensen!
Het klinkt idd alsof je ongi er aan zit te komen. Zou mooi zijn qua cyclusduur. Liefst word je natuurlijk helemaal niet ongesteld.
Hmmmmm wat kan je heen en weer geslingerd worden. Nog geen spoor van ongesteldheid, wel zeurende onderbuik en veel afscheiding. Wachten wachten en nog eens wachten...
hallo, Je lichaam kan je idd voor de gek houden ook wij zijn nu 7 maanden bezig en vanaf het moment dat ik stopte met de pil heb ik eigenlijk elke keer een regelmatige cyclus gehad .behalve de laatste 2 maanden afgelopen maand was ik een week te vroeg en die keer daarvoor een week te laat ..dus ik ga er nu maar steeds vanuit dat ik later ongesteld wordt om teleurstelling te voorkomen! succes xx
Ongi blijft maar uit... Blijf wel buikkrampen houden, gewoon een zeurderig gevoel. Kon ik maat weten wat er allemaal in mijn lijf gebeurt. Heb ook echt rommelende darmen, last van obstipatie (vorige week zelfs beetje bloed bij ontlasting) valt dit te rijmen met iets?
Is er iemand die weet wat het dan zou kunnen zijn geweest. Ben nu 5 dagen verder en vrijwel geen symptomen. Zou het dan toch iets met eisprong zijn? Of kan je ook vanuit het niets bloeden als je bet gestopt ben met de pil? Hoop dat iemand ervaring heeft.....
Hey Barbera, lastig allemaal! Ik weet wel dat toen ik stopte met de pil bijna alle zwangerschapskwaaltjes voorbij heb zien komen. Ook de zogenaamde doorbraakbloedingen, zere en grotere borsten, vlagen van misselijkheid etc. Als ik het zo lees denk ik inderdaad dat je lijf nogsteeds bezig is met het ontpillen.... uiteraard hoop ik voor jou dat het een andere reden heeft!
Nee ik heb geen test gedaan omdat ik nu helemaal GEEN symptomen heb. Ik hoop maar dat ik snel ongesteld ga worden en dat ik weer een normale cyclus krijg. 49 dagen is niet echt normaal. Hopen dat het een uitzondering was. Zit nu op. CD 30....