Wat de titel al zegt, ik heb dinsdag mijn eerste afspraak bij een acupuncturist (schrijf je dat zo?). Aangezien de dokter ons pas over 3 maanden wil helpen, heb ik besloten om het eerst op deze manier te proberen. Maar, wat kan ik verwachten? Ik heb over de mail al contact gehad en ze weet dus dat ik kom omdat het zwanger worden tot nu toe nog niet wil lukken. Ik moest voor de eerste afspraak een uur uittrekken, omdat ze eerst een kennismakingsgesprek doet en daarna gelijk aan de slag gaat. Gaat ze me helemaal binnenstebuiten keren, psychisch gezien? Of is het puur, hoe is je cyclus, wat heb je tot nu toe al gedaan etc? Ik vind het best spannend in ieder geval, woensdag of vrijdag heb ik m'n ei al, dus met een beetje geluk kan ze alvast een klein beetje invloed uitoefenen
Die van mij heeft de eerste keer gewoon alleen maar vragen gesteld over mijn cyclus, medicijngebruik etc. Ze wou mijn tong zien en pols voelen. Voor de rest vind ze het prettig als je je temperatuur bijhoudt zodat ze weet waar je in je cyclus zit en daarom kan prikken
Mijn acupuncturist heeft inderdaad eerst gevraagd wat voor medicijnen ik gebruik, waar voor ik kwam. Ook ik moet/mag vanaf de volgende cyclus gaan tempen ivm zich op waar ik zit in mijn cyclus... Daarna tong controle, aan de tong is je lichamelijke welbevinden goed af te lezen (kleur en structuur ), pols slag en de energie banen in mijn lichaam werden gevolgd. Daarna mijn eerste behandeling meteen.