Wat is dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krissiefeur, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden,

Wij hebben een hele gemakkelijke kleine meid hier, de laatste dagen is ze echter wat van slag lijkt wel. Als we haar op bed leggen dan huilt ze zo'n 10-15 minuten, als je binnenkomt om te kijken lacht ze meteen weer. Dit doet ze ook 's morgens. We leggen haar na de eerste pap nog weer even op bed en dan gaat ze nu dus ook opeens huilen. Heeft ze hiervoor nooit gedaan, doet ze nu sinds een paar dagen.

Is dit uitproberen? Of is het de 11 maanden "sprong"? Iemand ervaring?

2. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Het zal ongetwijfeld ook het sprongetje zijn maar krijgt je dochter niet 's morgens al een broodje?
    En het is ook wel heel goed mogelijk dat ze 's morgens niet meer wilt slapen en het wat gaat opschuiven.
    Mijn dochter is jonger maar eet al zo'n 2 maanden 's morgens na de fles een broodje en gaat pas rond half 11 op bed

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ze vind de pap nog erg lekker, maar we zaten inderdaad al te denken om de fles pap te verruilen voor melk en een broodje. Misschien morgen maar eens gaan proberen! Ze slaapt nu lekker, maar 10 minuten gehuild/gejengeld in bed!:cool:

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    De 11 maanden sprong is ook de eerste waar wij last van hebben gehad met de oudste... Vooral erg jammerig zijn overdag en niet alleen kunnen spelen. Rond 14 (?) maanden hadden we een fase waarin ze ook opeens ging huilen/protesteren voor het slapen gaan. Zolang ze niet hard huilt of overstuur is, kan het jammeren geen kwaad. Ik ging wel af en toe kijken, maar soms werd het dan alleen erger.... ;)

Zo plotseling als het huilen begon, zo plotseling was het weer over. Gelukkig maar!

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier afgelopen dagen ook gehad..

Normaal gaat hij rond 19.00 naar bed en slaapt uiterkijk 19.30
    Vorige week ging ie pas on 21.30 naar bed en slapen!
    Had m om 19.00 op bed gelegd... Huilen huilen huilen, geprobeerd in slaap te maken, 100x terug voor speentje en aai over de bol...20.15 uit bed gehaald nog even gespeeld.. En met een fles warme melk+water in bed gelegd, fles gegeven, speen erin en snel weg haha

Tot nu toe gaat het weer 2 dagen goed, moet m wel in slaap wiegen, maar goed dt nemen we maar op de koop toe :p

En wbt sochtends kan best zijn dat ze sochtends na de fles gewoon niet moe genoeg is en daarom niet slaapt(tenzij ze om 5 uur al pap krijgt:p)

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier rond de 11 maanden ook 2-3 weken drama gehad met slapen. Daarna was het weer goed, en zat er weer een ritme in.

7. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Fijn om te lezen dat meer het hebben! Het is dus duidelijk een sprong! En uitgeslapen n om een uurtje of half 7. Hoe laat zijn julle kleintjes wakker?

8. Onje

Onje Niet meer actief

11 maanden oooh die zijn zo fijn ;)

Lemmy heeft dit ook even gehad.
    Nu krijgt hij vanaf 10 maanden geen fles meer 's ochtends ('s avonds heeeeel af en toen), maar wij gaan beneden een broodje eten en dan speelt hij even lekker en de ene keer speelt hij een half uur en de andere keer 2 uur en dan weer naar bed.

's Avonds heb ik geen ervaring mee, ik leg Lem in bed en hij is vetrokken voordat ik de kamer uitstap.

Zolang je kindje niet hysterisch jankt, en een écht huiltje herken je inmiddels wel denk ik, zou ik dr lekker laten liggen zeker als ze gewoon in slaap valt.

Succes!!

Deel Deze Pagina