net naar de wc geweest, zit er gewoon roze bloed bij het afvegen.maar verlies geen slijm meer, dat was vrijdag. toen had ik ook buikpijn. innnesteling is nog te vroeg neem ik aan, zou t dan toch eisprong zijn? heb nog nooit eerder bloed verloren met eisprong. heb ook geen slijm. miujn temp was vanmorgen 36,2? wat kan dit zijn?
ja maar volgens banner heb ik vandaag eisprong had vandeweek wel pijn en slijmverlies, dus zou innesteling kunnen zijn. maar klopt t dan wel dat mijn temp zo laag is?
Misschien dat je toch wat eerder bent dan dat de banner zegt! bloed verlies heb ik nu niet gehad maar de 1e keer dat ik zwanger was wel.. Maak je niet te druk meis.. Het komt allemaal wel goed! Liefs, Geraldine
Je lichaam trekt zich niets aan van een banner hoor. Best mogelijk dat je al vrijdag je eisprong hebt gehad. Sommige vrouwen hebben trouwens bloedverlies tijdens de eisprong, heb ik laatst gelezen.
Gezien de duur van je cyclus (36, 34) neem ik aan dat je banner ook zo ingesteld staan. Misschien heb je deze maand een cyclus van 28 - 30 dagen en is het de innesteling geweest. Maar het kan ook zijn dat je gister gevreeen hebt en dan kan je soms wat roseverlies hebben..