hallo dames, ik ben benieuwd naar jullie ervaring. toen onze dochter 1 jaar werd wouden we eigenlijk al een armbandje voor haar kopen, maar ondanks dat alle verkopers zeiden dat het geen probleem was durfde we het toch nog niet. met haar tweede verjaardag hebben we het wel gedaan. we zijn toen voor een bedelarmbandje gegaan, waar al bedeltjes met lieveheersbeestje aanzaten, want dan waren ze allemaal gelijk gesoldeerd. maar na een week presteerde ze het om de kleur/glazuur?? van de een lieveheersbeestje af te bijten. ik ben toen terug gegaan en mocht een nieuwe uit kiezen. ik wou niet dezelfde en koos voor een armband met naamplaatje en 1 bedeltje die eraan gesoldeerd werd. ze heeft hem niet altijd om ik denk dat ze hem nu 4 keer om gehad heeft en nu is het bedeltje ringetje kapot waar het bedeltje aanzat. ondertussen is haar naar ook bijna niet meer te lezen. net na de winkel gegaan. krijg ik te horen dat het weer gesoldeerd kan worden voor 7 euro en dat de naam slijt dat kan gebeuren met zilver. volgens hun is het niet vreemd dat zo'n bedeltje toch loslaat.....!!!!!! wat is jullie ervaring? als het echt zo is dat ondanks dat je het soldeerd het los kan laten, zou het dan wel verkocht moeten worden voor kleine kindjes. ben een beetje te leur gesteld
Dat de naam slijt is normaal, ik heb ook een rits armbanden met vanalles erop. De oudste kun je bijna niet meer lezen wat er op staat. Hoe het met solderen zit weet ik niet....ik zou er wel van balen in ieder geval
Vraag of ze het oogje dicht willen lassen. Is steviger dan solderen in dit geval. Bij mijn werk, tikken (lassen) we dat soort oogjes eigenlijk altijd dicht. Slijtage aan het graveerwerk kan gebeuren, maar niet na 4x gewoon dragen. Dan hebben ze het te ondiep gegraveerd.