Wat is dit?!?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gerieke, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Ik weet niet meer, zit net op me werk....
    Ging naar de wc, zat er bloed op wc papier.. Het was erg weinig, maar leken wel beetje klontjes.... Heel weinig hoor!
    Maar ben nu 16 weken, en heb nog nooit eerder bloed gehad, ook niet na de seks.
    Gister wel seks gehad en eergister, en vanmorgen deed het me van binnen wel beetje pijn (schraal gevoel zeg maar)....
    Zal het bloed daarvan wezen?
    Of zal het toch een miskraam zijn?
    Ik heb nog geen pijn in onderbuik ofzo...
    BEN ZOOO BANG!

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

volgens mij is je baarmoeder nu anders of voorheen, die zet uit, die komt gevoeliger en gezien je sex had gisteren en eergisteren, kan dit een klein inwendig wondje zijn, zolang je niet meer bloedverlies hebt en geen buikpijn hebt, hoef je je geen zorgen te maken denk ik!

groetjes
    flyke

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik denk dat je niet te veel zorgen moet maken wel zou ik voor mijn eigen gemoedsrust evencontact met de verloskundige of huisarts leggen.
    en dit verhaal doen kijken of ze tijd hebben voor een echo.

maar ikheb een collega die is ook zwanger en elke keer na de sex heeft ze last van bloedverlies dus kan verschillende oorzaken zijn.

heel veel succes en hier kan en mag je altijd je verhaal doen liefs miriam

4. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Genemuiden
    Oh ik hoop het zo!
    Net weer naar de wc geweest, en was er haast niets meer, maar ben zo bang, zit op me werk... Wil naar m'n vriend! Nog een uur! duurt nog zolang!

5. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik zou toch voor de zekerheid ff met de verloskundige bellen, als je je ongerust maakt kunnen ze misschien even naar het hartje luisteren of een echo maken...
    Succes ermee!

Gr. Niki

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    niet bang zijn, weet dat het makkelijk zeggen is maar toch proberen de tijd gaat niet sneller en als het nu al weer voorbij is dan was het van de geweldige dag ervoor, en heb je nu een beetje bloed gehad niet te veel zorgen maken geniet van je pinkserweekend
    gr miriam

7. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Genemuiden
    I hope so!
    Ik voel nu ook vanalles... Steken in m'n buik enzo...
    Misschien wel verbeelding, maar begin nu overal op te letten...
    Ik heb mezelf ook voorgenomen, uit het werk ga ik direct na m'n vriend en niet meer hier op me werk naa de wc, maar ik hou het niet vol! Ik moet iedere keer kijken...

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
  9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    gerieke,

hoe is het er nu mee?
    ook namens mij sterkte probeer toch nog iemand te bereiken als je het niet vertrouwt ben benieuwd wat er uit komt.

je mag hier altijd je verhaal doen groetjes miriam

10. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Genemuiden
    Hoi Lieve mensen...!
    Vanavond toen ik bij m'n vriend was, gelijk verloskundige gebeld, die is gekomen en hebben hartje gehoord! Was allemaal goed! Hij was heel druk aan het bewegen zegt ze, dus was goed!
    Ben zo blij!
    Bedankt voor jullie ontzettende lieve reacties allemaal!

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Fijn dat alles goed is! Maak je geen zorgen, heb zelf geen bloedverlies gehad van onder, maar merk dat ik iedere keer dat ik mn tanden poets mn hele giecheltje vol bloed heb en als ik me snij met scheren, benen hè, heb (nog) geen baard, het maar blijft doorbloeden....Enneh, steken heb ik ook vaak, volgens mij is dat gewoon alles wat aan het schuiven is en zn plek zoekt..Geniet nu maar lekker!

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heel fijn super mooi ben blij
    geniet er van liefs miriam

Deel Deze Pagina