Haakpatroon nijlpaard

Discussie in 'De lounge' gestart door Sith, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sith

Sith Niet meer actief

Wie kan mij helpen aan een haakpatroon van een nijlpaard?
    De nijlpaarden van onderstaande foto's vind ik erg leuk.

Bijgevoegde bestanden:

2. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi, de onderste kun je kopen bij stip en haak, of bij echt studio,
    Leuk zijn ze hè,de onderste heb ik ook al gehaakt!

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    bovenste kan je kopen bij Heidi bears, te vinden op Ravalry ik heb het paard van haar gemaakt, nijplaard staat ook op de lijst om te maken, net als de olifant. ze zijn super tof om te maken

Ravelry: Designs by Heidi Bears

onderste is inderdaad stip en haak,

Bijgevoegde bestanden:

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
  5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    bij mij link zie je alles wat ze te koop aan bied aan patronen,
    ik heb er verschillenden van der. ze blijven leuk. maar moet zeggen dat ik ongeveer 40 tot 50 uur bezig ben geweest, plus 10 euro aan materiaal kwijt ben, deze zou ik zelf niet voor minder dan 20 euro verkopen als ik hem zou moeten maken op bestelling. vind die 33 pond dus zo gek nog niet als je de uren telt, plus het materiaal.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Oh ik keek niet goed... 33$ was niet voor dat ene patroon maar voor een ebook.
    Losse patroon is 6,50. Veel beter bedrag :)

E ik verkoop ook weleens wat ik haak... Maar als ik de uren mee moet rekenen volgens een reeel bedrag.... Dan wil spontaan niemand het meer hebben denk ik :)
    Ben inmiddels bezig aan vis 3.
    Eerst een tas gemaakt.. Daarna op verzoek eenzelfde vis op knuffelformaaf en nu exact dezelfde tas als de eerste keer.
    En heb nog een verzoekje staan.. Maar merk dat nu de 3e vis wel genoeg begint te worden.

Postte mijn linkje trouwens ongeveer gelijk met de jouwe...
    Vind het dapper als je ze maakt.. Volgens mij is het echt veel werk!
    Maarja vooral het nijlpaard is ook superleuk :)
    E de beer vind ik ook gaaf.

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    de beer heb ik wel, maaaaaaaaar ga ik me nooit aan wagen hoor, rond de 194 paginas heeft dat patroon,

dit paardje heb ik gemaakt voor de dochter van mijn nicht, die onlangs haar vader verloren heeft, ze is dol op paarden.

om te verkopen zou ik dit niet snel doen, omdat handwerk gewoon weg vaak onderschat wordt, en katoen steeds duurder wordt, men vind het al gauw te duur, is mijn ervaring.
    ik haak nu dus vooral voor mensen die ik dingen cadeau geef, en dat is erg dankbaar werk zeg ik altijd.

moet bekennen dat ik niet alle patronen zelf gekocht heb hoor, zou ik niet eens kunnen, want goedkoop zijn ze niet haar patronen.

Deel Deze Pagina