Hallo dames, Ik ben ondertussen drie maanden gestopt met de pil. De eerste cyclus duurde 24 dagen met een normale ongi. De tweede cyclus duurde 25 dagen met ook een normale ongi. Nu zit/zat ik in de derde cyclus en ben ik op dag 26 ongi geworden. Tenminste dat dacht ik. Het was een minimale bloeding en na een kleine 24 uur was het weer over. Wie heeft dit ook gehad en hoe verliep je cyclus daarna? Moet ik nu opnieuw beginnen met tellen of is dit geen echte ongi en moet ik doortellen?
Ik heb al een test gedaan, maar deze was helaas negatief. Ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten wat er over 4 weken gebeurd.
Heb wel eens gehad dat het alleen maar wat oud bloed was, 2 dagen ofzo.. Of dat het pas een paar dagen later echt op gang kwam. Was het wel echt rood bloed? Weinig of veel? Misschien moet t nog komen?
Ik heb dat bij mijn eerste gehad. Dacht dat ik ongi was geworden was 1 maand gestopt met de pil. Maar het bleek een innestelingsbloeding te zijn. Ik was hartstikke zwanger Ik wil je geen valse hoop geven, het kan ook 'ontpillen' zijn natuurlijk Misschien over een paar dagen nog eens testen?
Bedankt voor jullie reacties dames. Vandaag ben ik toch echt ongesteld geworden. Een week na de eerste bloeding. Waarschijnlijk dus toch last van ontpillen.
Waarschijnlijk wel. Ik had ook 2 maanden last van een kleine tussentijdse bloeding.. je kan tijdens t ontpillen de raarste symptomen en kwaaltjes tegen komen. Ten minste ik wel! Elke ronde andere symptomen, erg vervelend maar nix aan te doen helaas Hoop dat t bij jou beter zal verlopen meid♥ veel klusplezier toegewenst
Hoi Sith, ja dat had ik ook, dat was in mn een na laatste ronde. Had toen ook wat bruin bloed verlies precies op dag 28 dus ik was helemaal blij dat mn cyclus normaal was die maand! Maar toen hield het al snel weer op en het was ook maar weinig.. Alsnog een aantal dagen later ongesteld geworden. Al was dat ook maar weinig, maar in ieder geval hield het een paar dagen aan. Idd ontpillen denk ik, elke maand weer een verassing! Ik zit nu op dag 33 van mn cyclus maar nog niets.. Grr..
Ik heb dat ook gehad nadat ik met de pil was gestopt. Eerst een paar keer een gewone menstruatie van 4/5 dagen en daarna steeds korte menstruaties van 1 tot 2 dagen.
Het duurde ong. 3 maanden voor ik zwanger was, maar daarvoor had ik wel eerst 2 maanden genomen om te ontpillen. Alhoewel dat misschien niet nodig was, want mijn menstruatie kwam gelijk en regelmatig, alleen dus maar heel kort. De korte duur van de menstruatie maakte het dus in elk geval niet moeilijker om zwanger te worden.