Ik heb sinds een paar dagen alsof het in m'n rug schiet. Voel dan even een hele nare pijn die iets heviger wordt om vervolgens langzaam weer weg te trekken. Daarna voel ik geen pijn meer dus t is dan niet echt in m'n rug geschoten. Ik heb dat een paar keer per dag vooral savonds en sochtends als ik lig. Herkent iemand dit? Of ooit van gehoord?
Haha, ik herken het ja. Heb het alleen niet in m'n rug maar in m'n rechter bil. Zo niet leuk! Een soort steek die langzaam weer minder wordt. Volgens mij komt het door een verkeerde beweging of verkeerde houding. Maar de pijn komt soms zomaar uit het niets!
Heb ik ook, al een paar weken. De eerste keer dacht ik echt dat ik rugweeën had, herken het gevoel van mijn vorige bevalling. Geen idee of dat het is, het is niet regelmatig dus ik maak me er niet druk om.
Rugweeën ja, heb ze bij de eerste ook gehad. Erg pijnlijk en doen ook nog eens niets voor de ontsluiting (iig niet bij mij)
Oh ik wist niet dat rug oefenweeen bestonden.. Ja waarom ook niet idd. Bij mij zit er ook geen regelmaat in hoor. T 'schiet' er af en toe in zeg maar een of twee keer en dan ist weer weg. Jammer dat t niets doet voor de ontsluiting he
ik ken het wel als of er wat verkeerd zat en in eens weer goed zit, alsof het langs elkaar schoof dit deed pijn daarna trekt het meteen weg. ik geef de schuld aan mijn hakjes en nu draag ik lage schoenen en sindsdien geen last meer. (of ieder geval nog niet)
Ik heb niet het idee of er iets niet goed zit.. En draag geen hakken maar dank je wel voor je berichtje