Hey Dames ff nog een vraagje. Via internet heb ik zwangerschapstestjes besteld. Ik heb toen ook 2 menopauze testen bestelt omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb. Vanochtend heb ik zo'n testje gedaan. Op het testje stond dat je het na 5 min af kon lezen. Na 5 min was hij gelukkig negatief. Ik heb het testje vanochtend in de badkamer laten liggen, toen ik vanmiddag terug kwam was het testje enigsinds roze vervaagd maar kon je ook duidelijk de positieve streep zien! Ik schrok me wezenloos en heb de bijlsuiter gelezen. Daar stond ook op dat je de test binnen 10 min af moet lezen. Toch stelt het me niet helemaal gerust, wat denken jullie?
Hai Daisy, 1,5 maand geleden heb ik bloed moeten prikken. Daaruit konden ze niets verontrustends opmerken. Toch kon ik het natuurlijk niet laten zelf zo'n testje te doen. Ik was opgelucht dat het negatief was. ( er was echts niets te zien) Nu vraag ik me af of het ook zo kan zijn, dat zo'n testje na een aantal uur sowieso verkleurd, anders zou het betekeken dat het na 5 min aflezen, niet betrouwbaar zou zijn toch.. ik weet het ook niet zo goed..
Werkt denk ik net als zwangerschaps testen. Ik krijg met eigenmerk testen bijna altijd een lijntje na een uur.
Ik denk dat ze allemaal na verloopt van tijd gaan verkleuren, anders wordt er niet bijgezet dat je na 5 min moet aflezen. Maar om het zeker te weten kun je beter even langs de ha gaan, dan heb je daarna wel zekerheid. succes