Hallo dames, Vorige week is er bij mij nierstuwing geconstateerd. Ik had hier in mn eerste zwangerschap ook wel wat last van maar dit keer is het erger en is het al veel vroeger in de zwangerschap begonnen. Vorige week erg veel pijnklachten aan mn rechternier en veel bloed in de urine. Moet zeggen dat het nu wel weer beter gaat. Heb vooral 's ochtends last als ik wakker word. Als ik een tijdje gelopen en bewogen heb gaat het weer beter. Moet nu a.s.dinsdag weer terug voor controle bij urloloog en gyn. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en wat zijn/waren de gevolgen? (hoorde al iets over drains in de nier e.d.) Grt
Ik heb het gehad toen ik 14 weken zwanger was en heb er 2 weken last van gehad. Meerdere malen onderzocht door een uroloog en mocht het te lang aanhouden dan zou er een dubbele JJ catheter geplaatst worden zodat me nieren ontzien werden. Na 2 weken en veel medicijnen was het gelukkig over en heb nergens last meer van.
Drie weken geleden ontslagen uit zk. Had last van nierstuwing en stenen. Twee weken gelegen een Urether JJ Stent gehad en die hielp bij mij niet maar maakte wel de boel los. Ze kunnen niet zo heel veel tenminste bij mij niet, lag aan een buscopan infuus en kreeg dipidolor prikken en later tramadol ( kleine hoeveelheid ) om de pijn ( ik vond het pijnlijker dan bevallen ) te onderdrukken. Ik werd met 29 weken opgenomen en dan zijn ze bang dat de pijn aanvallen de bevalling opwekt en de kleine krijgt zeer weinig binnen van de medicijnen.. Ben nu thuis maar het kan gewoon weer gebeuren bij alle 3 zwangershappen is hetzelfde gebeurd. En na de bevalling is er niks meer aan de hand.. Hier blijven we duimen dat het niet nog een keer gebeurd