Minimi; door alles wat je zegt graaf je je eigen kuil nu! Maar wat de meeste ermee proberen te zeggen is dat het kind de dupe is! Niet jij niet je man! het is gewoon onverstandig hoe je te werk gaat! Je moet je kind een stabiele plaats kunnen bieden en natuurlijk door de ouders beide gewenst! Je benoemt alles steeds weer anders maar het komt allemaal op hetzelfde neer. en indd voor het zingen de kerk uit is onzin! Het is natuurlijk je eigen keus hoe je alles wil beduvelen, maar een kindje mogen krijgen is niet zomaar iets.. lijkt me handig dat je je daar bewust van gaat worden. hoe graag jij ook alleen wil, je doet het samen!
Ik vind het maar een beetje raar Hoe je doet.. je nieuwe vriend wilt wel, niet of misschien? Waarom zit je op een zwangerschap pagina als je alleen een regelmatige cyclus wilt? Daar hebben we tegenwoordig dokters voor zeg maar.. Ik ken iemand die ook per ongeluk expres zwanger werd terwijl haar vriend het nog niet wou. Hij was heel blij, totdat hij hoorde dat ze het expres gedaan haf. Gevolg? Relatie over.. En zo even zwanger worden dat doe je niet.. dat is een geschenk.. en helaas is het voor de meeste hier toch wel een stuk lastiger dus hiermee kwets je ook nog eens een hoop vrouwen die het al super lang proberen
Wat er hier verder speelt weet ik niks van... Het enige waar ik me aan stoor ik dat je zegt dat je niet zwanger wilt worden dus voor het zingen de kerk uit gaat. Door dit soort reacties krijg ik jeuk in mijn handen! Je speelt ontzettend met het leven van een kind!! Ik ben namelijk WEL op die manier zwanger geraakt! En bij mij was het wel gewenst en was het welkom... Alsjeblieft weet eerst wat je doet voor je uberhaubt met iemand naar bed gaat -_-
Oké, je bent inmiddels een jaar bezig om zwanger te worden, maar als je zomaar een kind met iemand had gewild dan had je wel al zwanger geweest?? Je denkt er veel te makkelijk over! Zorg alsjeblieft eerst dat je alles op een rijtje hebt en een stabiele relatie en ga daarna voor een kindje. Het is achterbaks om per ongeluk expres zwanger te worden en daar doe je zowel je vriend als de baby geen plezier mee. Een baby is niet alleen leuk en schattig, een baby hoort voort te komen uit de liefde van twee ouders en door beide gewenst te zijn, een baby hoort stabiliteit te hebben en dan heb ik het nog niet eens over de tijd en geld wat een kindje kost. Hoe ga je dit allemaal doen als je vriend je verlaat, omdat je zwanger bent geworden? Je hebt het er (maak ik op uit je wisselde reacties) met hem over gehad en dus als jij nu per ongeluk expres zwanger wordt, dan gelooft hij vast niet dat het per ongeluk was. En nee, ik doe niet net of ik je thuis situatie ken, maar aangezien we samen in een groep hebben gezeten kan ik wel een beetje bedenken hoe die is. Je vorige partner wilde ook nog geen kind en ook dat interesseerde je niet. Dus je kan mij niet wijs maken dat je het belangrijk vind wie de vader is, aangezien je nu weer hetzelfde doet.
Een ding is zeker je moet opletten met wat je zegt...zo een twee drie zwanger.... je kwetst mensen hier mee zeker die al heel lang de wens hebben.. denk toch is een beetje na. Ik lees dit zo en ik weet niet hoe oud je bent maar je lijkt wel een klein kind....sorry hoor dit gedrag vertoonde ik toen ik in de puberteit zat maar dan niet met een zwangerschap. Je speelt met iets waar je blijkbaar niet veel vanaf weet... probeer eens Hulp te zoeken dat zal een hoop schelen......
Het maakt je niet uit met wie.. Want je vorige relatie is op de klippen gelopen en hij wou nog geen kindje.. Nu heb je nog niet zolang een nieuwe vriend, en ook hij wil nog geen kindje! JIJ wil wel een kindje met je vorige vriend, en met deze vriend die je nog maar een paar maanden kent! Ik snap überhaupt niet hoe je er bij komt om gewoon maar door te gaan met je kinder wens als het uit is met je vorige vriend...(natuurlijk blijft die kinderwens, maar lijkt me dat je eerst alles op orde moet hebben voordat je weer met een nieuwe man in je leven over kinderen begint.. Je wou een kindje met je vorige vriend... Lijkt mij dat je dan best wat verdriet hebt waar je eerst wel genoeg aan hebt als dat stuk loopt) Je gaat gewoon door met je cyclussen, en in de hoop dat je zwanger bent! Terwijl je relatie gewoon over is, en nu weer een nieuwe relatie hebt... Normaal leer je elkaar eerst kennen.......
Ten eerste ik ken hem al 2 jaar En ten tweede. Nee ik wil niemand kwetsen in de periode toen ik met mijn ex zat was het voor mij ook moeilijk toen het elke keer niet raak was. Dus ik weet hoeveel verdriet erbij komt en Ik wil ook absoluut biet iemand kwetsen ermee. En ik weet dat hoeveel tijd en geld een baby kost. Ik heb zelf de opleiding gedaan voor pedagogisch werker en stond op een baby groep. Dus Ik weet hoeveel tijd en energie erin zit. Plus ik heb een vriendin met een kindje eb hoor en zie dingen bij haar Natuurlijk moet een kind een stabiele thuis situatie hebben en daarom heb ik ook besloten hoe moeilijk het ook is om mijn kinderwens op zij te zetten en pas voort te zetten zodra ook mijn vriend er klaar voor is.
Dus ga je voor het zingen de kerk uit? Ik zou eerst maar eens aan de anticonceptie gaan want je heb blijkbaar niet in de gaten hoe snel het hierdoor raak kan zijn
Ik zit al heel lang zonder en al die tijd met mijn ex zonder gedaan. Ik weet dat er nu weet reacties gaan komen. Maar ik heb al heel lang het gevoel dat ik niet zwanger kan worden. En nee dat is geen excuus om het zonder te doen enz. Wat ik al eerder beschreef door een nare ervaring ben ik bang om het met condoom te doen. En ik heb pas na 1 jaar beginnende normale cyclus. Dus ik wil liever niet aan de antibiotica, anders ben ik weer lang aan het ontpillen. En nee het was ook niet slim om dan maar voor het zingen de kerk uit te doen. En ja ik was niet slim bezig. Maat dacht echt mijn eisprong gevoeld te hebben en erna gewoon normaal kunnen doen. En ik ben nu gewoon ongesteld tenminste op en af. Elke keer veel dan niks dus ik kijk wel aan hoe dit vordert. Maar het was niet mijn bedoeling om ook maar iemand ermee te kwetsen
Oh en ik wil even kwijt voordat mensen dat ik hem in de val lok .. Vanaf dat we wat kregen heb ik open kaart gespeeld. Hij wist ervan dat ik zwanger wou worden bij me ex en wist er ook vanaf dat zonder zit. Heb er nooit over gelogen
Antibiotica?? Ja, dat zorgt er wel voor dat je niet zwanger wordt ja.. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Het gaat er niet om hoelang je je vriend kent, maar hoe goed je elkaar in je relatie kent. Al ken ke hem 10 jaar, dat wilt niet zeggen dat als je net een relatie hebt je gelijk stiekem zwanger kan worden, want ja je kent elkaar al zo lang.. Iemand als vriend kennen is heel anders dan iemand als je eigen partner kennen. En als je niet aan de anticonceptie wilt, vrij dan in ieder geval veilig!
Blijkbaar lees jij het ook niet goed Natasja Ik heb hem alles verteld heb open kaart gespeeld. Dus stiekem zwanger worden is het niet eens.. Hij houdt mijn cyclus beter bij dan ik zelf doe
Het is wel degelijk stiekem, als hij zijn wens heeft uitgesproken naar jou (dat hij dus GEEN kinderen wil), en dat jij dat zegt te respecteren, en dit ondertussen niet doet.
ik denk dat we onze energie hier beter niet in kunnen steken.. ze doet toch haar eigen zin.. alleen erg zielig voor een eventueel kindje.. meer wil ik er niet over kwijt..dat is hier niet gepast..
Anticonceptie bestaat niet alleen uit de pil hoor.. je hebt o.a 2 soorten spiralen, een implanon een vrouwen condooms, prikpil, nuvaring en weet ik veel wat nog meer. . Leuk dat je bij een ander ziet hoe een kind is, maar dat van je eigen is zo anders. Eigen betekend wel als je een huilbaby hebt dat jij er 24/7 mee zit. Het is echt niet alleen maar leuk hoor! Een kind is fantastisch in de peuterpubertijd! In de winkel alles op stelten zetten en krijsen gillen en huilen.. oke het gaat vaker goed dan zo maar dan nog.. Midden in de nacht je bed uit moeten etc.. en dan zadel je er ook nog een kerel mee op die er niet op zit te wachten. Denk je serieus dat je relatie daar tegen bestand is? Want ik werd gepland na 6 maanden relatie zwanger. En geloof me het is hard werken! Je leert elkaar net pas kennen n dan ook nog eens een baby erbij. bedenk je goed dat het zwaar is hoor alleen. geen leuk thuus blijven bij je kindje maar keihard werken om dat kindje te kunnen onderhouden. Misschien nu alleen even de negatieve kanten maar denk dat dat beter is voor jou. Ik wil je iig succes wensen met alles. Maar hoop dat je je verstand gaat gebruiken. Ik las ergens dat je 20 bent? Nou dan heb je nog tijd zat en als je dan zo graag wil ga naar een spermabank of zoek een donor en zadel niet een man ermee op die het niet wilt.