Gewoon nieuwschierig �😆😆😆😆☺ Hoe lang en zwaar waren jullie kindjes met de 20 weken echo? Onze dame was 17 cm ( kruin tot hiel) en 100 gram bij de pretecho met 15.3 weken. Ben benieuwd naar de 20 weken echo
Hier met de 20 weken echo was ze 595 gram en 27 cm. Met 29,6 weken groeiecho 2450 gram en 44 cm. Ze ligt wel 6 weken voor maar was gelukkig niet erg.
Met 17w bij de pret echo 170 gram weet de lengte niet En met 20+6 369 gram lengte weet ik nniet. Was heel gemiddeld zei ze
331 gram bij 20+1, lengte heeft ze niet gemeten. Alles was gemiddeld dus prima Ze zei dat het bij 20-wkn echo tussen 300 en 400 gram is meestal.
Dat klopt idd. Mijn meisje lag toen nog maar 3,5 voor. Nu inmiddels 6 weken voor in groei en ben best bang dat ik weer eerder beval omdat ze te weinig ruimte zou hebben. Tegen mij zeiden ze ook tussen de 300 en 400 gr is normaal. De mijne woog op 5 gram na 600 gram met 20 weken . Schrok er best van.
De lengte weet ik niet. Vraag me eigenlijk af of de totale lengte wel gemeten is. Papieren liggen nu bij de Vk dus kan het ook niet ffies nakijken. Gewicht was met 20+1 319gr
Klopt idd. 3,5 week. Was hier ook met 595 gram op 20 weken. Zeiden ze 3,5 week voorloop in groei. Had hier verwacht op recht trekking. Maar helaas is ze nu nog meer gaan voorlopen Door die rot suikers. Hebben ze je ook getest op suiker?
Ja ik werd sindsdien iedere 2 weken getest op suiker, nooit gevonden. Kreeg ook iedere 2/3 weken groeiecho, helaas is de groei nooit minder geworden. Met 36 weken de laatste echo gehad, kindje werd toen al geschat op 4000 gram. Daarom is besloten me met 38 weken in te leiden. Hoorde dat ze dit vrijwel nooi doen, omdat grote kindjes, zeker als het niet veroorzaakt word door suiker, vaak iets achterlopen met de ontwikkeling van de organen/longen. Maar met 40 weken of later zou ze over de 5 kg komen, dus de kans op natuurlijke bevalling werd dan te klein. Uiteindelijk is ze met 37,4 weken na een bevalling van 36 uur met een spoedkeizersnede geboren, 4225 gram.