Sneeuw!!!

Discussion in 'De lounge' started by Nora1983, Jan 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hehe, eindelijk! we hebben hier in NO-nederland ook een keer sneeuw deze winter:D Het begint al wel weer weg te smelten, maar dat mocht de pret niet drukken vanmorgen! Onze dochter(bijna 1,5)zag vanmorgen voor het eerst in haar leven sneeuw, ze wist niet zo goed wat ze er van moest denken. Het belemmerde haar vooral in het lopen, het was dus al snel gejengel:Dwant mevrouw was van haar vrijheidsgevoel beroofd;).
    Maar ondanks dat hebben we toch wel even genoten hoor. Heerlijk!

Wie heeft er nog meer sneeuwpret gehad vandaag?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heerlijk hè, hier ligt er ook een lekkere laag. Kinders hebben al sneeuwpoppen gemaakt en lekker met de slee gespeeld. De jongste hangt nu op de bank... verwacht dat ze zo meteen "om kiept" :D de oudste is met papa en de honden buiten bezig.
    Jammer genoeg dooit het ook hier alweer.

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ja, heerlijk. Jammer dat het maar zo kort is.
    Hier geniet 1 van onze honden volop en is niet naar binnen te krijgen, de andere vind het maar niets en weet juist niet hoe snel 'ie weer binnen moet komen. Dalijk nog even heerlijk het bos in voor alles weer weg is

4. jippie84

jippie84 Bekend lid

Mar 13, 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ligt er overal sneeuw? Zou vandaag graag naar een stad gaan waar geen sneeuw ligt.. heb er een hekel aan en op zaterdag doen we vaak een city-trip..

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik ben jaloers. Geniet ervan. :D

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Hier ligt ook behoorlijk veel sneeuw, noord Limburg.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Geen sneeuw bij jou???

8. jippie84

jippie84 Bekend lid

Mar 13, 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ligt er sneeuw in Antwerpen? Of Gent?

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    446
    83
    Limburg
    Idd ja al is het nu flink aan het dooien. Vanmorgen al een grote ronde gesleed en een sneeuwpop gemaakt. Vele fijnere sneeuw als net na kerst.

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Helaas is het hier nu inmiddels 3 graden plus en regent het... dus denk dat de kids morgen geen sneeuwpret meer hebben :(

11. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    We hebben er volop van genoten. Voor mijn zoontje de eerste keer in de sneeuw (vorig jaar te jong, kon nog niet lopen), hij wilde absoluut niet meer naar binnen..:D

12. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Hier geen sneeuw gezien :( . Telt het ook als anderen sneeuwfoto's op Facebook plaatsen? Ik vind het wel jammer, want ik vind sneeuw heerlijk!

13. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Jaaa hier ook weer een hele sneeuwpop familie gemaakt. Ze staan er nog, dus ben benieuwd wanneer ze smelten.

14. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hier vanmorgen ook een behoorlijke laag sneeuw!
    Maar volgesmij ben ik de enigste op deze aardbol die het vreselijk vind. Ik vind er niets aan en veeeel te koud. En ja je kunt je erop kleden, maar dan nog vind ik het koud. En fietsen en autorijden in de sneeuw word ik ook niet blij van.
    Op facebook zie ik allemaal kindertjes in de sneeuw voorbij komen. En grote sneeuwpoppen. Heerlijk voor de kids maar ik blijf lekker de hele dag binnen voor het raam zitten :-D

Mijn vriend is wel met mn zoontje van 2 naar buiten geweest. Hij vond het een beetje eng want hij gleed bijna uit.
    Mijn jongste is net thuis uit het ziekenhuis. Die blijft lekker bij mij binnen :)

Share This Page