Hoi allemaal Hier bijna 30 weken sinds dernet ineens buikpijn/krampjes zoals menstruatiepijn een beetje. Het hield 5 min aan, weer wg. Halfuur/uur later weer.. En weer weg, ik ben al naar het toiltet geweest dus het zijn mijn darmen niet Maak me een beetje zorgen want deed best pijn. Waar moet ik op letten & wanneer moet ik de vk belen?
mijn boekje van de vk zegt dat als je voor 37 weken buikpijn of rugpijn krijgt die met regelmaat komt en gaat dat je bellen moet.. maar als je er nu geen last meer van heb zou ik het niet doen.. kunnen ook oefenweeen zijn geweest en anders morgenochtend even bellen
Is het je eerste kindje? Het kan ook gewoon een harde buik zijn. Die kunnen best heel vervelend zijn.
Ja het is mijn eerste kindje alles is zo nieuwe dus ik weet helemaal niet hoe en wat Mijn buik voelde niet extreem hard aan tijdens de buikpijn of hoeft dat niet persee? Wel had ik ook een pijnlijk gevoel in mijn rug. Vannacht is ze erg bewegelijk geweest en tot nu niets, ik ga iniedegeval opletten of het niet terugkomt maar k zou niet weten waar het vandaan komt
Ik had van de week ook zoiets soortgelijks, bij mij bleek het te komen doordat ons kleintje aan het indalen is. De vk zei ook dat als je al meer kindjes gehad hebt je baarmoeder vaak wat gevoeliger is en dan heb je dus wat meer kans op harde buiken. Als je twijfeld gewoon je vk bellen. Better save than sorry.
Vanmiddag werd de buikpijn, rugkramp en heftig ook! Toch even gebeld, zolang het niet in combinatie is met harde buiken / vocht of bloedverlies is hun advies gewoon rustig aan doen. Ik loop te hard, ik doe te veel. Ben nu eenmaal een druk persoon. Nu ng steeds rugpijn, geen kramp. En een hele druk dame daarbinnen. Maak me nogsteeds wel zorgen hopelijk komt het niet terug