Ik zou ook zeggen een tekenbeet. Zou ik absoluut mee naar de huisarts gaan. Zeker nu je zwanger bent.
Ik heb ook hele heftige reacties op buitenlandse muggen, dat lijkt hier wel op. Maar kan geen kwaad om mee naar de huisarts te gaan.
Zou er ook zeker niet langer mee wachten en er mee naar de huisarts gaan. Kan een heftige reactie op een muggenbeet zijn maar dit vind ik verdacht veel op een tekenbeet lijken en daar moet je zo snel mogelijk wat aan laten doen.
He lieve mama's! Vandaag bij ha geweest en die zegt inderdaad een ontstoken muggenbult, alleen een kalmerende gel gekregen om er niet aan te zitten. Een Tekenbeet sloot hij gelijk uit! Omdat het te bobbelig was! Gelukkig maar! Nu proberen om er vanaf te blijven! Bedankt voor jullie reacties! Nu op naar vrijdag dan weten we of onze zoon een broertje of zusje krijgt!!!
Mmh ik zou wel even blijven opletten of toch echt geen Lyme is. In Frankrijk heb je veel besmette teken. Vooral in het noord oosten. Ik heb meerdere teken gehad en deze gaven toch echt wel bobbels. Heb zelfs een keer mijn voet dubbel zo dik erdoor gekregen. Een bloedtesten is zo gedaan.
Ik krijg dat ook bij muggenbulten, mijn zus ook, is een soort allergische reactie meen ik. Ik had er ooit eens 10 tegelijk, geen teek te bekennen, dus tekenbeet is het bij mij echt niet.
Als je zo maar een bult hebt dan zou ik toch echt wel opletten voor symptomen van de ziekte van lyme. Als je allergisch reageert op een muggenbeet zou je toch meer bulten moeten hebben. Ik word toch altijd (veel) meer dan 1x gestoken!