Binnenkort gaan we zwemmen met ons dochtertje. Is dan een zwenpakje nodig of is een zwembroekje prima?
zwembroekje is ook prima hoor, je hebt hele leuke voor meiden. Wat ik wel het voordeel vond van een badpakje; je hebt meer grip op dat glibberige lijfje (buiten dat ik het ook gewoon schattig vond )
Hier ook een badpakje omdat ik het super schattig vind staan. Maar zwembroek kan prima hoor je hebt hele leuke ook voor meiden!
In de eerste maatjes zijn de zwemluiers prima. Met maat 4 veranderde de sluiting en zou ik het niet meer aandurven met alleen een zwemluier.
Of een wasbaar zwemluier broekje of een zwemluier met badpak. Badpak houdt de zwemluier mooi op zijn plaats.
Hoe oud is je kleine? Ik geef zelf zwemles aan babies en zie dat de kindjes met badpak /baby wetsuit vaak langer warm blijven en beter presteren in het water. Maar als je kleine al wat ouder is moet het minder uitmaken denk ik.
Op het begin had ik voor mijn dochter een soort wetsuit. Een badpak waar ze warm in bleef. Deze was echt fijn. Erna gewoon een badpakje gekocht. Vind het zo leuk uitzien bij de kleintjes maar een broekje kam ook.
Ik had eerst een zwembroeken, maar ook al was het roze, mensen dachten dat dochter een jongetje was! Dus toen ook maar een zwempakken gekocht
Toen ze heel klein was had ik een zwemluier met zwembroekje erover. Ik vond het sneu om dat kleintje in een zwempakje te hijsen . Nu heb ik een wasbare zwemluier, roze met madeliefjes en friemeltjes op de kont. Echt uber schattig en niemand die denkt dat het een jochie is hoor ...
Ook met badpak ben je er niet zeker van dat ze je dochter voor een meisje aanzien.. Afgelopen maandag trok ik haar badpak uit na het baby zwemmen.. zit ze wiidbeens. Zegt de moeder naast me: "Hoe oud is hij"? Hahahaha!