Hallo dames, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb vanmorgen een k2v5 test gedaan. Ik zit momenteel 5 dagen voor nod. Binnen 5 minuten verscheen er een licht grijs lijntje. Zo onduidelijk dat het bijna niet op de foto te zien is. Zouden jullie even mee willen kijken? Is het mogelijk al binnen 5 min een indroger te hebben? De foto kwaliteit is niet erg duidelijk..
Ik zie idd een heel vaag grijs lijntje... Over het algemeen zijn grijze lijntjes negatief helaas. Probeer over een dag of 2 nog eens.
Grijs is negatief. Op hoeveel dpo zit je?? Of is 5 dagen voor nod bij jou ook 9 dpo? (Bij mij is dat namelijk 6 dpo).
Ik heb net de tweede test gedaan, misschien stom maar om te kijken of dit inderdaad een indroger was. ik lijk echt iets te zien. ( maar ik kan het me ook verbeelden) ik heb een foto van deze test in mijn fotoalbum geplaatst. ik heb namelijk geen idee hoe ik die hier kan plaatsen. zouden jullie nogmaals mee willen kijken?
Ik twijfel denk ook wat te zien. Je kunt proberen de foto in negatieve kleuren te zetten. Ik heb welleens gelezen dat dat helpt om een eventueel licht streepje beter te zien. En op een foto is t altijd onduidelijker dan in het echt vind ik