Help ! Wat kan dit zijn ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Scorpio, Nov 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scorpio

Scorpio Lid

Nov 8, 2007
    46
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vanmorgen ging ik naar de WC en had een hele lange dikke sliert met slijm aan mijn papier. Ongeveer 20 cm lang en 1 cm breed (leek wel een lange worm/slang) Kleur was doorzichtig en troebel wit.
    Te vergelijken als je bij een kippenei dooier en eiwit moet scheiden dan krijg je ook van die lange slierten alleen was het niet helemaal helder.

Moest maandag mijn eisprong hebben maar heb met de ovu. testen deze cyclus niets gevonden. Dus denk dat ik geen ei heb gehad (ben de jongste niet meer dus wellicht dat mijn eitjes op raken ?). Ben op 13 nov. normaal ongie ':evil:' geweest en slik de pil al lang niet meer.

Laatste X klus was maandag.

Heb het gevoel dat het onder in mijn buik erg aan het rommelen/kraperig is maar ja ik kan me tegenwoordig ook goed voor de gek houden!

Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja in welke periode van de cyclus was dat ?

Ga nu snel even nog een ovu. testje doen.

2. Scorpio

Scorpio Lid

Nov 8, 2007
    46
    0
    0
    Niemand ?

Heb zojuist een ovu. test gedaan en heb een 2e streepje met nadruk op "JE".
    Maar het is al heel wat dat ik een 2e streepje heb gevonden deze maand !

Zou ik dan mijn eisprong vanmorgen al hebben gehad of komt die dan nog ?
    Omdat ik vanmorgen die sliert slijm had?!

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wanneer je ovulatietest postief aangeeft springt je eisprong meestel binnen de 48 uur. Het zou kunnen dat je deze vandaag dus hebt of morgen ook ivm het slijmverlies.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hoi scorpio,
    die sliert die jij beschrijft heb ik ook voor mijn eisprong, elke maand! Twee dagen na die sliert geeft mijn persona een ei-symbool aan, dat wil zeggen een posi-ovu test.
    Ik voel dan ook allerlei dingen in mn buik, soort typische lichte ongikramp.

5. Scorpio

Scorpio Lid

Nov 8, 2007
    46
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie info.

Denk dat ik straks nog ff een testje doe om te zien of die donkerder of lichter wordt.
    Weet iemand eigenlijk hoe snel je LH stijgt ?
    Gaat dat per uur of per dag ':(:'

Het is wel een hele zoektocht geweest hoor dat ei ':rolleyes:'

Ik hoop dat die gekke sliert de aankondiging is geweest van mijn eisprong en niet de afkondiging.

Vanavond dus aan de klus':D'

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
  7. Scorpio

Scorpio Lid

Nov 8, 2007
    46
    0
    0
    Dank je wel Miepie80

Een hele goede uitleg op die site.
    Als ik het goed lees dan is het in een dag of 2 dat je LH stijgt.... doe ik zo nog even een testje en ga naar mijn bedje.
    Ventje gaat natuurlijk ook mee :)

Weltrusten...........

Share This Page