Hoop dat iemand van jullie mij iets kan vertellen... Gisteren heb ik tot twee keer toe een heel raar gevoel in mn buik gehad. Ik zat op een stoel en draaide me even om om naar iets achter mij te kijken, toen voelde het net alsof iemand met een stok ofzo in mn buik prikte. Ik draaide me dus verschrikt om om te kijken wie er aan mn buik zat. Niemand... Wat was dat? Later op de dag had ik het nog een keer.
Bandenpijn heb ik ook al wel gehad ja. Dit voelde echt anders. Deed ook niet echt pijn, was meer een soort duw in mn buik. Net of je met een stok in je buik geprikt wordt.
Zou kunnen, dat het de baby zelf is geweest. Maar ik had het 's avonds nog een keer bij precies dezelfde beweging, beetje gedraaid... Zou het misschien een buikspier zijn geweest dan?
Als ik soms een bruuske beweging doe of me in bed omdraai dan heb ik soms ook zo'n stekende pijn en volgens mij zijn dit de spieren die rekken, niks ernstigs hoor.
Heb het ook gehad. Geen steek ofzo, echt een soort por idd. Ik denk of een kleine verkramping van de baarmoeder of een por van de baby. Of een andere spier die even protesteert.
Hee, ik heb het nu 3 keer gehad. ik schrok er ook een beetje van. Ik weet niet of het de beeb is, want het zit bij mij hoger dan mijn baarmoeder. Ik dacht zelf aan een darm die een spastische beweging maakte... Flientje
T kan dus vanalles geweest zijn zo te lezen. T zal vast geen kwaad kunnen maar vroeg me af of iemand het herkent.