Ik had al paar weken steeds pijnlijke kuiten. Was al magnesium gaan gebruiken. 3 nachten terug zo'n erge kramp gehad. Zo erg heb ik t nog nooit gehad. Echt 10 minuten liggen huilen van de pijn. En ik ben wel wat gewend, ook qua kuitkramp. Maar nu dus nog altijd enorm veel pijn in mn kuit. Bij kleine aanraking verschiet ik al van de pijn. Iemand tips wat ik kan doen zodat het minder word.
Wat ik gebruik voor kuitkrampen is een lotion met menthol erin en dat s'avonds voor het slapen gaan op je benen smeren. Magnesium korrels in een voetbadje doen helpt ook. En ik hoorde laatst een stuk zeep onder je matras leggen in bed. Eventueel kan je ook je matras bij voeteneind iets verhogen.
Thnx meiden. Ik ga t een voor een eens uit proberen. Word er gek van van die kuiten. T beperkt je zo overdag in t rondlopen en ben nogal iemand die niet stil kan zitten haha
Welke magnesium slik je? Een natuurlijke variant is al een flinke verbetering. En een dubbele dosis mag ook "gewoon" als je zwanger bent omdat je die kramp juist krijgt door een tekort. En daarnaast, verdeel je dosis over de dag. Ik slik er bijv 3, smorgens smiddags en savonds bij een maaltijd (belangrijk!!) En een voetenbadje met magnesium vlokken en evt magnesium olie inwrijven.
Ik heb hier ‘s nachts ook erg last van gehad. Heb toen een kussen onder mijn matras gelegd. Lig nu met mijn onderbenen op de Himalaya maar het werkt wel!
Ik had het bij mijn dochter alleen 's nachts en de oplossing was (erg sexy ) kniekousen aan in bed. Hoop dat je er snel vanaf bent!
Inderdaad een stuk zeep in bed leggen. Het is echt super naar! Heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap.
Ow wat herkenbaar. Ik kan ook niet meer bij mijn tenen door mijn dikke buik. Wat doet het pijn. Ik heb er ook zo veel last van. Ik heb het aan de gynaecoloog na gevraagd. Die noemde inderdaad de tips op die hier boven genoemd zijn. Ook zei ze einde van de dag niet meer te veel inspannen. S6
T ging even goed. Maar vannacht weer kramp. Dus beginnen maar aan dr volgende tip. Houd ook mega vocht vast dus denk dat dat ook niet mee helpt
Warm water helpt goed. Ik had er tijdens mij zwangerschappen ook last van. Ik heb momenteel al vanaf 31 augustus een verkramping in beide benen van me knie tot me voet. Zo ernstig dat ik tramadol slik voor de pijn. Daarom sta ik nu dagelijks onder een warme douche voor verlichting van de pijn en het werkt echt.
Ik slik capsules met 600mg magnesium en 6mg b6 van New care. Tot nu toe nog geen last gehad *klopt af* Sterkte! Hoop dat je iets vindt wat voor jou werkt!