wat is dit

Discussion in 'Zwanger worden' started by roosje1201, Jan 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roosje1201

roosje1201 Actief lid

Aug 20, 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

had even een vraagje
    de laatste keer dat ik ongi was was 28 nov
    nu heb ik een lange cyclus maar dat ie zo lang duurt we hebben in deze periode het veilig gedaan in verband met het boeken van een reis in juli maar nu kunnen we er weer voor in de maand november hebben we het wel precies op de juiste tijd gedaan had ovu testen gedaan maar toen wel ongi geworden maar kan het dan zijn dat ik toch nog zwanger ben had al een test gedaan eergister maar die was negatief had hem ook savonds gedaan en best aardig water gedronken

wie kan mij hier iets over vertellen

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Er zijn mensen waarbij hcg pas laat word aangemaakt. Ik zou gewoon even naar de h.a gaan voor een bloedtest.

3. Niet meer actief

Als jij eventueel van nov zwanger zou zijn, dan maakt het niet meer uit of je veel gedronken hebt.
    Dan zit er sowieso hcg in urine!

4. bemy

bemy Bekend lid

Oct 20, 2007
    711
    0
    0
    je bent pas 04 aug. gestopt met de pil. Je normale cyclus moet nog op gang komen. ik lees (vooral op het nod forum) dat er veel mensen met een hele lange cyclus zijn. En ik sluit me bij ikdus aan. Als je zwanger was, dan zou je test ondanks veel drinken positief moeten zijn.

Veel sucses volgende keer.

Groetjes,

5. Niet meer actief

Het is alleen in de eerste week misschien 2 weken, dat je minder snel positief test als je veel gedronken hebt.
    Maar als jij vanaf nov zwanger zou zijn, dan moet de test er echt afknallen, ondank je urine dus heel licht zou zijn.

Share This Page