Zwemmen na spontane miskraam of na Cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door Aqua77, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aqua77

Aqua77 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Huisvrouw op zoek naar nieuwe communicatiebaan
    Dordrecht
    Hai allemaal,

Ik ben momenteel in afwachting of de miskraam spontaan opgang komt. Zo niet, dan heb ik voor volgende week vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor een echo en daarna eventueel inbrengen van Cytotect om zodoende de miskraam te laten plaatsvinden.

Nu vraag ik me af of, niet zoals bij een curretage, je na een spontane miskraam of na Cytotec gewoon kan zwemmen etc of dat je dan ook moet wachten tot het bloeden is gestopt etc?

Groetjes, Barbara

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Barbara,

Ik kan je niet echt helpen want ik weet niet hoe het zit na een spontane mk of na Cytotec, maar na de curettage mocht ik minstens een week niet in bad.
    Liefste zelfs wachten tot het vloeien helemaal gestopt was..

Sterkte!

Groetjes Roosje

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Barbara, allereerst veel sterkte. Ik zou ook even wachten als ik jou was tot je niet meer vloeit. Bovendien wordt het afgeraden om tampons te gebruiken na een MK/curretage. Het lijkt me dan ook uit hygiënische overwegingen, en dat niet alleen voor jezelf, sowieso beter om even niet te zwemmen.

4. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    toen ik een miskraam had gehad en bleef bloedde mocht ik niet zwemmen van het ziekenhuis en ook geen tampons gebruiken.helaas want we gingen naar teneriffe.moest wachten tot ik zeker wist dat t over was

Deel Deze Pagina