hoi dames ik had zelf een vraag want ik ben 5 maanden niet orgi geweest omdat ik de pil onregelmatig slikte en bleef hem ook door slikken omdat ik niet ongesteld wou worden hoe weet ik dan hoe lang me cyclus is want daarvoor was het ook altijd maar verschillend soms duurde het 2 tot 4 dagen voor dat ik orgi werd en soms duurde het langer nu had het wel 40 dagen geduurd omdat me lichaam gewoon van slag was. groetjes danielle
Je kunt niet meer doen dan nu afwachten tot je weer ongi word, het kan wel meer als een half jaar duren voor je een regelmatige cyclus hebt Pas dan kun je precies zeggen wat je cyclus is, nadat je met de pil gestopt bent omdat je lichaam het weer zelf moet gaan doen. Sommige hebben gelijk een regelmatige cyclus andere na een jaar pas.
Hoi Danielle, Je moet niet uitgaan van je cyclus tijdens je pilgebruik. Dat is namelijk een 'namaak' cyclus. Weet je misschien nog hoe je cyclus was voor je de pil ging slikken, daar zou je in eerste instantie vanuit kunnen gaan. Overigens kan je cyclus na het stoppen met de pil behoorlijk van slag zijn en het kan dus een tijdje duren voor je cyclus weer regelmatig is. Hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord. Groetjes Zora
ik ben nu wel ongesteld maar ik weet dan niet wanneer ik egt vruchtbaar ben want heb het idee dat het niet op de tijd hoort dat ik denk dat het moet omdat ik zo onregelmatig me pil heb geslikt.
het komt wel goed hoop ik ik blijf het gewoon proberen heb hier ovulatietesten liggen dus probeer dat dan gewoon en dan zie ik het gauw genoeg wel maar dank je wel