Ik ben zondag 9-3-08 bij de gyn geweest voor de cyclus bepaling. En die gyn zei dat ik maandag of dinsdag wel mijn eisprong zou krijgen. Ik had die zondag al last van een beurs gevoel in mijn onderbuik en dat kon volgens de gyn van de naderende eisprong komen. Maar ik heb niet gevoelt wanneer die is geweest ( heb ik nooit gevoeld) Maar heb wel tot die vrijdag 14-3-08 dat beurse gevoel in mijn onderbuik gehad. Nu dus mijn vraag. Ook al is mijn eisprong geweest, is het wel mogelijk om nog een aantal dagen last van je buik te hebben ? Of denken jullie beurs gevoel weg, dan pas eisprong geweest ? Alvast bedankt voor jullie reactie Liefs Thamara
Ik voelde mijn ei altijd 4 dagen voor de eisprong en 3 dagen daarna had ik het zelfde gevoel als ervoor..
Ik voel mijn buik soms ook wel een week in totaal. Door de echo's wist ik ook wanneer er iets op springen stond (een leeg eiblaasje alleen helaas). Deze cyclus ook een week lang last van mijn buik gehad.
Ik heb gister ook bij de gyn geweest vanwege maandelang al buikpijn en verhoogde risico op vleesbomen. Nu vertelde die gyn er ook bij dat als je je eisprong hebt gehad dat er een stofje progesteron vrij komt. En die kan er voor zorgen dat je darmen lui en moe worden, en daarom buikpijn kan krijgen. Dus je kan gewoon tot aan je NOD zeker weten buikpijn hebben
Ik had het ook toen bleek dat mijn lichaam geen progesteron aanmaakte. Het zit bij mj ook alleen maar aan de kant waar eitje gesprongen is.
Ow gelukkig hebben julllie hier ook last van. Was al bang dat ik weer een geval apart was Bedankt voor jullie reactie
Hoe voelt het als je je ei voelt? Ik heb al de hele dag onwijze steken en een zeurende pijn aan de rechterkant van m'n onderbuik. Het doet zoveel pijn dat ik op het punt sta een pijnstiller te slikken. Kent iemand dat?
Ja erg herkenbaar. Niet elke ronde hoor. Ik zit aan de hormomen en heb afgelopen 4 maanden een prik erbij gehad om de eitjes te laten springen. Zo rond de 18 mm. Toen voelde ik het niet. Nu heb ik 3 eiblaasjes varierend van 25 tot 35 mm. Die voel ik dus heel erg, deze ronde geen prik gehad. Maar ik ga niets slikken want als de pijn te erg word moet ik gelijk aan de bel hangen
Gelukkig is het gisteren voor ik ging slapen een beetje gezakt (zonder pijnstiller overigens) en had ik vanmorgen nergens last meer van. Nu maar hopen dat die pijn ook ergens goed voor is geweest...
Hallo allemaal, Ik heb een vraag, ben afgelopen maand gestopt met de pil en zit nu in dag 17 van de cyclus. Ben sinds 3 dagen met vlagen ontzettend misselijk, en heb veel pijn gehad in mijn onderbuik (steken en gevoel alsof ik ongesteld moet worden). Nu is mijn vraag, is dit normaal? Of zou het evt kunnen komen omdat ik pas met de pil gestopt ben?