Zwanger? Wat doet temp voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tupps, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Ik wil nog geen zwangerschapstest doen maar ben wel benieuwd naar het volgende;

Ik zit 2/3 dagen voor NOD

Had vanochtend temp 37,7 (wel na inspanning, toen bedacht ik het temp opnemen ineens)
    Zojuist 37,4

Kan dit iets zeggen? Lijkt me vrij hoog?

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zou dan eerder denken aan een beginnend griepje oid. Voor een zwangerschap zegt het voor zover ik weet niets. Sowieso gaat het bii de temperatuurmethode om je basale temperatuur, je temperatuur in rust en heb je dus niets aan een temperatuur die op enig ander moment van de dag gemeten is.

3. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Oh :(
    Ik weet ook dat ik dan iedere ochtend zou moeten meten maar ik zie dat niet zo zitten.

Was wel benieuwd of temp normaal gesproken zakt voor menstruatie of pas daarna?

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Dat verschilt. Bij sommigen al voor de menstruatie, bij sommigen de dag van de menstruatie en bij weer anderen pas tijdens de menstruatie.

5. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Ok, niks van te maken dus die temp van mij ☺️
    Zal nog rustig af moeten wachten..

6. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Nu gezakt naar 37.1
    Opvlieger vanochtend dus

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik gedurende de dag mijn temp opneemt schommelt hij van 36.9 naar 37.7. En zwanger ben ik 100% niet.

Zoals al aangegeven moet je regels hanteren, wil je van je temp kunnen uitgaan.
    Het midden op de dag na inspanning je temp opnemen hoort absoluut niet bij die regels ;);)

Rosa5 vindt dit leuk.
  8. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Ach ja, wanhoopsactie geweest vandaag Haha!

Vanochtend zo sterk om niet te testen en daarna toch vanalles in je hoofd halen...

Deel Deze Pagina