Hey allemaal ! Ik zat van alles te bekijken in de Etos, en daar zag ik kant en klare papjes, leek mij wel handig ! Zag staan voor 4 maanden, en daarnaast, Hey ! Friso drinkpapje met banaan sinasappelsmaak Ik dacht, ahh dat vind hij vast lekker... Daanet lekker als nachtfles gegeven, lees ik daarnet dat deze voor 6 maanden is ! En Damani is net 5 maanden geweest.. Is dat erg ? Zou het kwaad kunnen ? Een vriendin van mij haar dochtertje is 1 dag ouder als Damani en die kreeg een pyamapapje, zijn die dan wel voor 4 maanden + ? Zou ik dan die kunnen nemen? Nou ja, voel me slecht Hopelijk kan het geen kwaad.. -x-
kwaad doen zal wel meevallen.. Misschien heeft hij straks wat krampjes, maar dat hoeft niet eens. Maar ernstig is het niet hoor..
Ahh ! Gelukkig... Ik moet wel zeggen dat hij overal wel goed op reageerd... Maar ja, dit is voor 6 maanden, een maandje te vroeg ! -x-
Pyamapapjes zijn ook voor +6maand. Maar dit kan echt geen kwaad hoor wat je nu hebt gedaan voor een keertje. Hoogstens idd wat krampjes misschien.
Wij deden altijd rijstebloem door de fles, maar wel de naturel versie. De vanille werd wel afgeraden tot 6 maanden (al staat er 4 maanden op).. Het is in ieder geval goedkoper dan die kant en klare dingen
Hallo allemaal ! Damani heeft nergens last van gehad gelukkig... Heb nog een 2e papje, zal ik daarmee TOCH wachten of kan ik 't gewoon geven als hij er geen last van heeft ? -x-x-x-
Aan de ene kant, je kunt het nu wel geven, want hij heeft er blijkbaar geen last van.. Aan de andere kant, nog 3 weekjes wachten en hij is 6 maanden.. Dat geeft zijn darmpjes nog net even meer tijd om af te rijpen. (voor allergie gevoelige kindjes zeker). Je zult zelf moeten kiezen..
Jaaa.. is ook wel zo ! Rijstebloem gaat net zo goed hoor.. En de houdbaarheidsdatum is nog lang hoor haha Hij lust het iig. wel -x-
Ik zou het gewoon geven, als hij er geen last van heeft gehad. Hij is al bijna 6 maanden. Ze adviseren ook om eerder te beginnen met bv de ptojes voeding. Bv als je kindje 5 maanden is de 6 maanden potjes te geven.
Heyyy! Toevallig had ik vannacht ook het papje gegeven en hij vond het heerlijk, heeft er goed van geslapen en krijgt er geen buikpijn van... En heb ook al gehoord dat ik evt. als mijn pakken eten op zijn nr. 2 kan gaan kopen ! Dus ja, zo komt het beter uit en als hij er geen last van heeft, waarom niet ? -X-
Van opvolgmelk mogen ze maar 800cc (volgens ons cb 700cc) per dag. Dus het kan alleen als je al op 4 flessen zit. maar anders komt het niet aan op een paar dagen.
Hij zit al op 4 flessen, en voor de laatste moet ik hem meestal nog wakker maken ook ! Dus dat zit wel goed Ga beginnen met mengen... En als het pak nr. 1 op is dan volledig nr. 2 ! -X-