CP Huttenheugte of Landal Heideheuvel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ikkie97, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.938
    3.952
    113
    Wij gaan met vrienden een weekend in mei naar één van bovenstaande parken, maar twijfelen nog over de keuze.
    Wij hebben een dochtertje van bijna 2, zij een dochtertje van 7 mnd.

Het zwembad bij CP is natuurlijk veel mooier, maar heb je daar echt veel aan met twee zulke kleine ukjes? Landal is wat goedkoper.

Wie heeft ervaring mei deze parken? We gaan overigens in een 6-persoons huisje.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.302
    36.163
    113
    Zelf vind ik cp huttenheugte niets. Verouderde huisjes, veel te groot en veel te druk. Heideheuvel ben ik nog niet geweest, maar vind de landal parken over het algemeen veel fijner.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Hier sluit ik me bij aan.. Verder heb je inderdaad geen groot zwembad nodig. En een geweldig recreatieprogramma met leuke feestavonden- is ook niet gezellig als er 1 of 2 in het huisje moeten achterblijven voor de kinderen.
    Ik vind Landal over het algemeen met (jonge) kinderen prettiger. De speeltuinen ook altijd erg leuk.

Ik zou wél kiezen voor een bungalow lekker vooraan. De leuke dingen zitten allemaal voor en het is gewoon een stuk praktischer als je dan een bungalow hebt in de buurt van de receptie. Dan maak je ook vanzelf wat meer gebruik van de faciliteiten vond ik... (ik vond dat de kosten wel waard)

4. xjessy

xjessy Actief lid

5 aug 2012
    110
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij zijn naar Heideheuvel geweest. Het zwembad is niet zo groot maar er is wel een speciaal baby badje en kinderbadje bij. Mooi park. Wij hadden een 6 persoonshuisje met sauna erbij. Erg mooi en netjes.

Kinderbedje dat we bij het huisje besteld hadden niet gebruikt. Ik vond het vervelend dat ik de hoogte ervan niet kon instellen en hij dus helemaal laag op de grond lag. Tip: neem je eigen camping bedje mee :)

Verder een aanrader!

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Wij gaan hier altijd voor Landal. Veel fijnere huisjes en veel betere bedden.
    Ik zou met zulke kleine kinderen trouwens een kinderbungalow nemen. Dat is echt de moeite dan. Zit van alles in voor de kids zoals box, commode, babybadje, extra kinderstoel, speelgoed, en is vaak dicht bij een speeltuintje.

Deel Deze Pagina