Hoi! Voor een mooie fotoshoot van onze dochter, ben ik op zoek naar een goede fotograaf in de regio Breda - Roosendaal - Bergen op Zoom. Het zuidwesten van Nederland dus. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer en veel fotografen zijn een beetje hetzelfde. Ik zoek dus ook geen "dertien-in-het-dozijn" portretfotograaf. Die kunnen ook hele mooie foto's maken heb ik gezien, maar ik wil wat anders. Ik wil er ook best een klein stukje voor rijden, maar geen uren in de auto dus. Wie heeft een tip? Thanks!!
Zoek je een studiofotograaf of wil je een fotoshoot buiten de studio? Dat maakt wel uit want 'buitenfotografen' (om het maar even zo te noemen) zijn meestal wel mobiel dus kunnen van verder weg ook naar jou toe komen.
Hm, studiofotografen ken ik ook niet echt dus daar kan ik niet mee helpen (full disclosure: ben zelf fotograaf maar in een andere regio). Heb je voorbeelden van het soort foto's waar je naar op zoek bent? Of steekwoorden? Ik kan je misschien wel helpen met het vinden van goede google-zoekwoorden om de juiste soort fotograaf te vinden.
Het is wel een eindje weg maar kijk eens op 3jetfotografie.nl Doet studio en op locatie. Opnamekosten zijn uit mijn hoofd 45 euro. Zo'n ontzettend leuk spontaan gek mens is dat. Alle foto's die we van haar hebben staan we ook 'echt' op en niet met nep lachjes enzo.
Dit is een geweldige fotografe, ze komt ook op locatie indien gewenst. Echte aanrader https://www.facebook.com/fotohoekje?fref=ts
Ik ken ook nog een fotograaf. Hij komt bij je thuis of op locatie naar jouw wens. (korting als je mijn naam noemt )
Je moet er van houden, en het is een beetje uit de richting maar wel echt anders dan anders: Foto’s met illustratie | Uitdemaat.nl
Die zijn stoer!!! Ik sla 'm op ... want als Eva wat groter is lijkt me dit echt een fantastische fotoshoot (of voor de familieshoot - alle kleinkinderen op de foto) Thanks!
Hele mooie foto's inderdaad, ben alleen even na aan het denken en ben dat type studiofotografie eigenlijk ook nog niet tegengekomen hier in NL (doe natuurlijk voor mijn werk veel onderzoek naar hoe andere fotografen het doen )... Kan wel dat er iemand is die het doet maar ik heb het i.i.g. nog niet gezien hier... Ik ben nog even gaan googlen en heb ook niet veel kunnen verzinnen. Misschien wel een tip (als je dat nog niet gedaan had, merk zelf dat weinig klanten dat doen) is even zoeken op Google afbeeldingen, dan zie je tenminste meteen de stijl, hoef je niet eerst de hele site te bekijken.
Ja, ik kijk altijd bij de google images maar daar valt me zo op dat de meeste fotografen vaak toch dezelfde soort foto's maken, zeker bij jonge(re) kinderen. Of het zijn foto's van kindjes op een witte achtergrond (studio foto) of op een grasveld. Of ze hebben hoedjes/haarbandjes e.d. op. En ik wil graag een hele mooie foto's voor op een canvas. Dit zijn ook voorbeelden van een Amerikaanse site. Is het "done" om met een printje bij de fotografen langs te gaan en vragen of zo dit soort foto's kunnen maken? Of is dit echt een speciale techniek?
Ja ik weet precies wat je bedoelt haha. Veel hetzelfde inderdaad, beetje onpersoonlijk ook eigenlijk. Je kunt het best doen hoor, denk niet dat ze beledigd zouden zijn, maar de vraag is alleen of ze dat ook kunnen waarmaken... Techniek is één ding maar je hebt toch je eigen stijl die je ongemerkt altijd gebruikt of zo... Ik kan me bijvoorbeeld ook wel een beetje richten naar wat een klant wil, maar niet als het een hele andere stijl is dan mijn eigen. Lastig dit!
Nou ja, eigen stijl vind ik niet erg ... graag zelfs. Dat maakt een fotograaf uniek uiteraard. Dus die soort foto's zoals de voorbeelden en dan in de eigen stijl van de fotograaf ... ik denk dat ik maar op zoek ga daarvoor. Thanks!
Ik ben al aardig wat keertjes bij justmyrn geweest in Middelharnis. Doet het super leuk en heeft heel veel geduld met kinderen. Ik heb bij haar voor mijn zoontje een babies first year pakket genomen. 3 fotoshoots, 1 met 3, 1 met 7 en 1 met 12 maanden. Bij elke shoot zat een fotoboekje met daarin de 20 mooiste foto's, een dvd met alle foto's en een foto naar keuze op canvas. Dat totale pakket kost 150 euro. Ze heeft vaak leuke aanbiedingen. Via haar facebook kun je foto's en acties bekijken. Ik neem regelmatig plaatjes mee met leuke ideeën en dat vindt ze alleen maar leuk.