Ik heb 1 gestemd. Maar nu ik jullie reacties lees, moet ik bekennen dat he niet helemaal waar is. Voor mezelf gewoon 1. Ik zou echt niet weten waarlm je meerdere tegelijk open zou hebben. Pas als de ene op is, open ik de andere. In totaal zijn het er bij ons drie: voor iedere persoon in het gezin 1.
4! 2 voor mezelf (wissel graag af), 1 voor mijn zoontje, en mijn man heeft een douchegel. Ik heb ze bij elkaar opgeteld.
Ik heb voor mijn lijf open staan: - 4 van yves rocher -2 van nivea -1 van rituals -1 van kneip -1 van noa -1 bodyscrub Voor mijn gezicht: -2 maskers -1 scrub - 1 peeling Voor mijn haar: - 2 shampoo's -1 conditoner - 1 masker Overig: Intieme wasgel
Ik heb 5 gestemd, eens tellen of het klopt eigenlijk... nee...4 voor mijn dochter al , 3 voor mij en 1 voor mijn man (de ziel ) meer dan 7 dus
Vriend heeft 1 douchegel en 1 shampo meiden hebben 2 shampo en 2 douchgel en 1 cremespoeling zoon heeft 2 shampo en 1 douchegel Ik heb 1 shampo en 1 cremespoeling heb geen douchegel gebruik alleen olie daar heb ik er denk ik 4 of 5 van
douchegel maar 1 voor ons beide en dan nog 1 schampoo en cremespoeling. en de schampoo voor de hond. Vind dit al veel maar niet dus haha
1 sanex waar we ons vaak mee wassen, 1 shampoo en 1 cremespoeling, dan voor de afwisseling een douchegel (die we vaak van anderen krijgen, maar daar kan ik me neit te vaak mee wassen ivm allergie) En voor Y 1 shampoo en 1 olie/wasgel.
Oeps. Ik heb er een stuk of 5 voor mezelf open. Mijn man heeft er 3 open. Voor de kinderen heb ik er 4 open. Ik heb er dus ook een paar van Lush, ook 1 voor de kinderen en mijn man ook 1. Verslavend! Om over al die shampoo's en conditioners, haarmaskers, gezichtsmaskers, scrubsels, bodylotion, butters en creme's maar te zwijgen....
Ik heb er gewoon 1 voor allemaal. En beneden (2e badkamer) ook 1. Dan meestal nog 1 van een duurder merk die ik maar af en toe gebruik en heel soms vriend nog 1. Dus meestal 3, soms 4. Oja, in de zwem/sporttas ook nog 1 .
9..... van dochter en vriend niet meegerekend Met parfum, zonder parfum, zo'n beetje alles van Dove, en Nivea. 3 soorten shampoo, 1 cremespoeling.
Ik heb maar 1 fles douchegel en maak de volgende pas open als deze op is...ook geen ruimte op het plankje om meer kwijt te kunnen trouwens! (naast shampoo van mij, shampoo van manlief, babyshampoo, scrubcrème, scheermes, puff etc)
douchegels: 2 van therme, 2 van palmolive, 1 axe, 1 eucerin (voor de kleine) 1 balneum badolie (voor de kleine) shampoo, 1 elvive gebruiken we beiden, voor de kleintjes speciale kindershampoo die niet prikt. dan nog gezichtsscrub, gezichtsschuim, lichaamsscrub en een pot haarmasker. Douchen is voor mij hét relaxmoment na een drukke dag en kom zo heerlijk tot mezelf
Niet allemaal, maar zo'n fles gaat wel langer mee dan een jaar hoor. Ik heb een flesje Glogg staan van Kerst 2010 ... doet het nog prima hoor Plus wat ik nog aan zepen en douchejelly's heb staan ... teveel.