wat is een beetje normaal aantal douchegels om tegelijkertijd geopend te hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel flessen douchegel heb jij in gebruik

1. 1 of geen

2. 2

3. 3

4. 4

5. 5

6. 6

7. 7 of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Voor allemaal 1. Komt Pas een nieuwe als de oude op is wat bij de kies na 2 x wassen al is haha. Lang leven action

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik word gek als ik die badkamer moet schoonmaken van alle rommel die dan in de weg staat.
    Dus 1 fles per keer kopen is meer dan genoeg. Mijn man maakt het niks uit hoe dat spul ruikt, als het maar schuimt!;)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Voor mijzelf heb ik er 1 per keer, die maak ik leeg en dan weer een andere. Scheelt wel dat ik bijna altijd dezelfde heb, dus niet echt behoefte heb er verschillende open te hebben staan :)!

Maar in totaal staan er heel wat open. 2 voor mijn man, die heeft er 1 voor door de weeks en 1 voor het weekend (ja hoe verzin je het maar oke). En voor de kinderen staan er op dit moment 4 open geloof ik, voor de meiden 3 en een voor onze vent.

4. Oh ik heb 6 gestemd, maar klopt niet haha..
    Heb er 3 zelf..
    1 neutrale van sanex..
    Vriend 2..
    Kleine 3..

9 dus....... haha

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha hier schrok ik ook al.
    2 voor mezelf 1 voor mijn oudste dochter, 1 voor mijn jongste dochter en mijn man heeft er 3. (meestal 2)

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    1 voor mij, 1 voor mijn man en 1 voor de kids.

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Leuk om te lezen :) Ik ben denk ik vrij gemiddeld :)

8. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Hangt ook een beetje af van waar je overal doucht denk ik. Wij hebben in onze badkamer een douche en een bad (was al toen we het huis kochten) en voor Kleine Meneer staan er dus spullen aan het bad, voor ons in de douche. Grote Meneer gebruikt meestal niet de laatste restjes, dus dan doet hij een nieuwe fles op en pak ik de oude zodra ik dat opmerk. Verder heb ik shampoo + douchegel in mijn sporttas zitten.

9. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen douchegel een stuk of 3. Meestal 1 echt voor mezelf, 1 die we allebei wel gebruiken en vriendlief die er nog 1 heeft. Verder Scrub, bad-douche, shampoo, cremespoeling, shampoo vriend, nog potje van vriend speciaal om zn kroeshaartjes in model te brengen, badzout, douchecreme. En straks nog babyspulletjes die open komen te staan.

En daarnaast nog allerlei bodylotions/olieen, serum, spray voor in haar om het lekker te laten ruiken etc etc. Jeetje, best erg dat we hier zoveel van die potten open hebben staan. Sommige mensen zijn al blij dat ze 1 potje hebben. Hmmm.. ik voel me verwend nu (A)

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik heb 2 gestemd! Maar soms ook wel wat meer. Mijn vriend gebruikt gewoon die van mij (als dat mag van mij :p).
    En voor onze kleine vent zijn er wel meerdere open!

10 flessen passen niet eens bij ons onder de douche :p!

11. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ik heb er nu 1 open staan, mijn vriend 2 en de kids 1, maar hun hebben ook een badolie, hmmm dan word het toch 5.

12. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    1 voor man, 1 voor zoon en 1 voor mezelf. Ik heb altijd voor mezelf rituals, voor man niveau en voor m'n zoontje zwitsal.

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier niks bijzonders. 1 douchegel voor de kids, en 1 voor mezelf :D

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb 2 gestemd.
    1 voor man en mij en 1 voor dochter.

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    1 voor mij
    1 voor mijn man
    1 voor onze dochter

Heb 3 gestemd

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

2 gestemd: 1 voor mij en 1 voor mijn man. Ik ga er niet meerdere tegelijk open hebben staan: veel te veel troep in de badkamer...

Deel Deze Pagina