Bij het lezen van dat topic dacht ik: waarom zo moeilijk'? We kunnen toch gewoon allemaal een lid van de maand kiezen, met uitleg erbij, en aan het eind van de maand worden de stemmen geteld? Dat lid mag dan kiezen of ze al dan niet een foto met levensloop willen plaatsen. Het mag, maar hoeft niet... Het is altijd leuk om een positief oordeel te geven over mede-forummers. Dus...wie doet er mee? Voor het lid van de maand juli heb ik een aantal personen voor ogen, maar ga voor de meest voor de hand liggende keuze, omdat ik haar in de laatste maand regelmatig op een hele lieve manier voorbij heb zien komen (en ik kende haar voorheen niet zo goed): MARNAT!!!
Snap ik wel. Daar refereerde ik in de OP ook naar. Mijn bedoeling was ook niet om er een officiële 'wedstrijd' van te maken met foto's en interviews enzo... Het leek me gewoon leuk om een positief topic te starten waarin je eens iets leuks kan zeggen over een ander. Misschien had ik e.e.a. in een ander jasje moeten gieten. Ik zal even vragen of dit topic gesloten kan worden...
zoiets als dit? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/365074-zeg-iets-positiefs-over-tegen-lid-boven.html
Ja, maar die is een beetje doodgebloed zeg maar. Plus dan moet het lid waar je iets positiefs over wil zeggen natuurlijk wél net actief zijn in dat topic... Maar goed, ik ben nu even aan het verzinnen welk topic rond het thema 'hygiëne' ik eens kan openen. Dat lijkt me ook wel weer eens origineel...