N.a.v. 'lid van de maand topic elders'

Discussie in 'De lounge' gestart door Papaver, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

Bij het lezen van dat topic dacht ik: waarom zo moeilijk'? We kunnen toch gewoon allemaal een lid van de maand kiezen, met uitleg erbij, en aan het eind van de maand worden de stemmen geteld?

Dat lid mag dan kiezen of ze al dan niet een foto met levensloop willen plaatsen. Het mag, maar hoeft niet... Het is altijd leuk om een positief oordeel te geven over mede-forummers.

Dus...wie doet er mee? Voor het lid van de maand juli heb ik een aantal personen voor ogen, maar ga voor de meest voor de hand liggende keuze, omdat ik haar in de laatste maand regelmatig op een hele lieve manier voorbij heb zien komen (en ik kende haar voorheen niet zo goed): MARNAT!!!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    #2 Siren84, 11 jul 2012
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
    ... Ik dacht dat dit niet doorgaat

3. arnaa

arnaa Niet meer actief

Leuk idee :)
    Vind t leuk bedacht.

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Snap ik wel. Daar refereerde ik in de OP ook naar. Mijn bedoeling was ook niet om er een officiële 'wedstrijd' van te maken met foto's en interviews enzo... Het leek me gewoon leuk om een positief topic te starten waarin je eens iets leuks kan zeggen over een ander. Misschien had ik e.e.a. in een ander jasje moeten gieten. :)

Ik zal even vragen of dit topic gesloten kan worden...

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Deel Deze Pagina