Wat is een echt warme ledikantdeken?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Yummy, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik zoek een echt warme ledikantdeken. Onze dochter slaapt niet zo graag/goed in een slaapzak (vindt ze volgens mij niet zo fijn omdat ze op haar buik ligt) en ze woelt niet veel.

Nu ben ik niet zo tevreden over onze huidige deken (gewoon een standaard prenatal deken) en was ik benieuwd wat wel echt fijne en warme dekens zijn?
    Ik zag al de dekens van Koeka en Baby's Only maar zijn die echt warmer dan de normale Hema dekens (bijvoorbeeld?)

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb vorige week bij de babydump een extra warme deken gekocht (volgens mij van Jolein). Die voelt zwaarder dan een gewone deken en mijn zoontje slaapt er heerlijk onder.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Kijk eens naar een wollen ledikant deken op bijv. ekobebe. Wol is veel warmer als katoen.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Oh super, dat is een goede tip inderdaad!

Ik zie alleen dat ze echt een enorm aanbod hebben.. Dus mocht iemand ervaring hebben met een van de dekens, vertel! Er zijn veel soorten :$

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoewel ik geen voorstander ben van buikslapen, ik neem aan dat je bedoeld ivm rits in slaapzak? Doe de slaapzak dan eens achterstevoren aan.

Hier Jolein dekens, prima dekens.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wollen dekens!

Deel Deze Pagina