Van de week was mijn schoonzus met mijn zoontje naar de kapper geweest. De kapper had na het knippen schattige stekeltjes gemaakt. Mijn schoonzus is allen vergeten te vragen wat ze in zijn haar gedaan hebben. Wat gebruiken jullie om stekeltjes of iets anders te maken bij jullie dreumes?
Eerst kindergel van de hema maar vond die niet zo goed dus nu 'gewone' gel (ik gebruik huismerk Etos)
Ik heb ook een tube haargel van Zwitsal staan, maar die vind ik niet werken (effect is snel weg) en is best prijzig... We gebruiken nu de goedkoopste gel uit de supermarkt of gewoon iets van de kruidvat ofzo, maar geen speciale baby of kindergel
Ik heb bij de supermarkt zo'n grote pot gehaald met felgele gel erin. Gewoon de goedkoopste. Blijft precies lang genoeg zitten en is eruit na een slaapje of een kambeurt
Inderdaad dat Zwitsal spul werkt welgeteld 5 minuten als je geluk hebt.,..Hier doet babyolie ook wonderen...werkt meteen goed voor zijn berg hihihihi
Gewone gel, dat zwitsalspul doet helemaal niks. Mijn oudste had veel haar en werd met 6 maanden al voor het eerst geknipt en toen mocht hij al gewone gel in z'n haren.
"papa gel" Gewone normale gel. Die kinder en babygels drogen heel snel op en dan zit er niks meer in het haar.