Kinderarts en huisarts luisteren niet (vervolg)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gusam, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo allemaal,

Een paar maanden geleden had ik verteld over mijn dochtertje, dat ik het vermoeden had dat ze een voedsel intolerantie had/heeft.
    nu ben ik bij de 1e afspraak bij de ka ook aan de kant gezet, ik moest gewoon weer met de potjes beginnen en ook weer de standaard2 gaan pakken, terwijl mijn dochtertje ook slecht reageerd op de standaard.
    maar goed, uiteindelijk haar weer potjes aangeboden (niet iedere dag) het gaat op zich redelijk.

Bij de 2e afspraak andere arts gehad en die had ons verwezen naar de logopodiste, dit om te kijken of ze haar fles op een goede manier dronk en ook het lepeltje goed aanneemt.
    dit was helemaal perfect.

Wat blijkt nu, ik geef al vanaf haar 2mnd aan dat ik dacht dat ze verborgen reflux had, nu bij de logopedie zeiden ze, ze heeft overduidelijk reflux, het is nog niet eens verborgen.
    het is dus zeer goed duidelijk dat ze reflux heeft.

en dit vind ik zo erg, het doet mij verdriet en pijn dat ik mijn meisje pijn heb gedaan terwijl dit niet had gehoeven.
    Met pijn bedoel ik het volgende: met melk is het maagzuur beperkt, met de potjes maakt je maag ander en vaak sterker zuur aan, als dat door de reflux omhoog komt gaat dat irriteren en pijn doen, waardoor mijn meisje helemaal zich zelf niet meer was.
    ik vind dit echt erg, ze had evt maag/slokdarm beschermers kunnen krijgen.
    Er komen bij mij iedere keer dat ik eraan denk waterlanders over mijn wangen.
    Het Cb en alle andere artsen zeiden dat er niets aan de hand was, en nu klopt mijn gevoel toch.

Ow en bij de 1e arts kreeg ik de opmerking dat nutrilon omnio GEEN gedeeltelijke geknipte eiwitten bevat, en dat omnio geld trekkerij was, ik heb nog op de pak gekeken en er staat wel degelijk dat er gedeeltelijk geknipte eiwitten in zitten, en ze mogen niet iets op de pak zetten wat niet waar is toch? en dan verkopen?
    Mijn meisje reageerd beter op de omnio als de standaard, dus tegen het advies in ben ik op de omnio gebleven ipv weer terug naar de standaard.
    Dit omdat ik niet 2 voedingen ga veranderen, als ik nu omnio blijf geven en ze reageerd weer dan is het van de potjes, en anders moet ik gissen of het aan de potjes of fles ligt.
    sorry voor mijn lang verhaal, maar wilde eff kwijt.

dit is de link naar mijn vorige topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/195495-huisarts-kinderarts-luisteren-niet.html

XXX Gusam

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Meid ik weet hoe jeje voelt!!!
    Maar voel je niet schuldig. Jij hebt je best gedaan, en doet wat in je mars ligt voor je kindje.
    Ook wij zijn lang niet serieus genomen, toen ze 9 maanden was zijn ze een onderzoel gestart en bleek ze dus erge reflux te hebben en een maag die niet goed leegt. Dus ons popke heeft ook altijd erge pijn.
    Je kindje had idd medicatie kunnen krijgen, maar Marin kan niet tegen medicatie, dus dan zit je ook al!

Maar hoe gaat het nou?

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zou nog een afspraak maaken bij je ha en vertellen wat je bij de logo heb te horen gekregen.
    Gooi je ei daar maar op tafel en geef aan dat je het schrikbarend erg vind dat hij het zo makkelijk afwimpelde.
    Duidelijk geen verstand die arts

4. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hoi Gusam,

Vroeg me toevallig laatst af hoe het met je kleintje ging en of er al duidelijkheid was. Inmiddels je stukje gelezen en vind het echt triest dat een logopediste dit moet ontdekken.
    Hoe is het nu met die kleine??

Liefs,

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

het gaat nu redelijk, nu is ze verkouden,
    en haar ontlasting loopt nog niet goed, en ze drinkt maar zelde een flesje leeg, maar daar doen ze niets mee omdat ze goed groeit.
    Maar al met al gaat het goed met haar, ik vind haar ontwikkeling traag vooruitgaan, maar ik hoop dat het nu aan de verkoudheid ligt.

XXX gusam

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik herken je verhaal ook, hier werd ook niet geluisterd terwijl ik wist wat mijn zoontje had, verborgen en gewone reflux. Na bijna 4 maand ben ik naar de eerste hulp van het Sophia gestapt en daar werd ik gehoord.

Deel Deze Pagina