Yep cygnet is hip dus spuien hoe je je kind kleedt graag kiwi heb je daar nog wat speciaal voor gedaan of is t vanzelf weggegaan?? Wat ik ook hip vind is een babboe fiets!
Het zoontje van Cygnet heeft pas haar waar je jaloers op moet zijn! Lovely, hoe heb ik wat gedaan? Bedoel je zijn haar of zijn handigheid met de IPhone?
Ik bedoel zijn haar mijn zoontje heeft de behendigheid van de iPhone ook al onder de knie hahaha en idd cygnet haar zoontje zag ik laatst met prachtig lang haar.. Maar jou zoontje ook kiwi! En die van mvliam ook! Nu mijn kleine smurf nog
Blijven knippen totdat het overal gelijk groeit. Maar we zijn er nog lang niet hoor, die heeft nog zat van dat pluis nest haar. Volgens mij krijgt jouw zoontje over een tijdje veel haar met krullen. Dat kun je nu al zien. Kwestie van tijd. Maar ja, het kan ons niet snel genoeg gaan.
Serieus? Waaraan zie je dat? (sorry als dit echt dom klinkt) als zijn haar nat is krult het heel erg.. En zijn vader had echt onwijs veel krullen dus had het bij k. wel meer verwacht...
Je ziet het aan de structuur van zijn haar. Tenminste dat dacht ik te zien aan de foto bij het topic over kapsels. Maar nu je zo verbaasd bent, ga ik twijfelen. Dus ik zeg gooi er nog even een foto op.
Deal, maar wel morgen aangezien deze iPhone verslaafde in bed ligt te forummen maar nu ga ik mijn oogjes dichtknijpen.. Morgen een lange, maar erg leuk Efteling dagje ! Musthave 2010: een Efteling bezoekje
Hij kan heel goed door de foto's bladeren, maar gelukkig kent hij mijn toegangscode niet. Dat hij mijn app's door elkaar gooit is niet zo erg, maar ik ben bang dat hij ze ook gaat deleten. Moet nog een keer op zoek naar een dreumes app. Heb je nog een must have? Nog even geheel off topic. Hij kon de imbus met veel moeite af en toe in de schroef krijgen, maar hij schoot er uit als hij wilde draaien . Voor moeders was het een koud kunstje. Een andere must have is toch wel een yoda shirt. Ik begrijp wel dat dit niet iedereen zijn smaak zal zijn .
Over een paar maanden schiet de schroef er echt niet meer uit Handig zo'n mannetje! Ik heb niet eens een toegangscode, maar gelukkig is tot nu toe nog alles bewaard gebleven. Dreumes app..ik weet niet hoe het met jouw zoontje zit, maar die zoon van mij moet alleen "echte" dingen hebben. Een brutaaltje he. Maar wel een met smaak. Hij wil alleen mijn apple note book (die hij niet krijgt), de laptop van zijn vader moet hij niets van hebben! Yoda shirt: is dat iets met star wars? Inderdaad niet mijn smaak
haha must-have Kleding van Kidz-art is voor mij echt een must-have! Alleen must-i-have wat meer centjes om er veel van te kopen. Kidz-art baby jurkje v hals rose - Kid en Kiki - Pompom, Bomba for girls, Love Therapy, Jo van kleef, Brian and nephew, Zebra trends, Levi's, Molo, Kidz art, Blemish, Kik kid, Beebielove, Kiezeltje, Weekend a la mer, Derhy Heb maar een paar dingetjes maar oh wat is het leuk spul.
Wat ik voor 2010 helemaal hip vind voor mijn ukje? retrokleding, haha! Ik shop me suf om die grappige printjes te vinden, en lang leve de scandinavische merken! mijn favo sites voor die kleertjes: Ukkus kinderkleding - Ukkus Retrokids-Retrokids
Ik vind voor m'n oudste zoon 60's kleding helemaal geweldig. Crocs ook nog steeds. Roze shirts heeft hij er ook zat van. Lang haar in een kuif. En rolschaatsen!! Voor de baby weet ik het nog niet. Heb een bugaboo....
Meiden, hockey is toch niet hip? Dat kan niet... 'we' dragen al zo lang ik me kan herinneren in feite dezelfde kleding... (en dat is al flink lang... bijna 40 jaar hahahahaahha).... maar goed, blij om te horen dat het nu weer even hip is hihihi. Veul centjes? Wat is veel? Sommige dingen zijn en blijven buiten proportioneel duur OOK als je veel geld hebt. Zo zag ik laatst bij Sterre & Tijl een paar babyschoentjes (maat 17!) voor 270 euro! DAT gaat me met al het geld van de wereld toch ALTIJD te ver @Kiwi.. irritant is dat hè, die voorkeur voor goed spul. Ik heb natuurlijk zat kralenkettingen maar nee, meneertje wil eigenlijk alleen mijn goeie spul en loopt dan parmantig door de kamer: "MOOOOOOI"... Is dat al een trent: sieraden voor hele kleine jongetjes? (en dan bedoel ik niet dat 'nare' oorbelletje of kettinkje wat - naar mijn mening - altijd lelijk geweest is)
@Peetje...Finn heeft ook een Yoda shirt! (eindelijk iemand die wel met mij op 1 lijn zit ) @Deelight...daar staan ook leuke dingen op zeg! @Cygnet...270,- jeetje...geef ik voor mezelf ook niet uit aan schoenen...misschien later als ik rijk ben
hmmm voor meisjes wit met delftsblauw kleding zal maar zeggen maak niet uit wat voor een vorm of print, maar vind t zo zomers!