wat is een echte musthave voor je kindje 2010

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    lol vind hm wel geinig die bmw:D

must voor meiden : een echte ouderwetse poppenkinderwagen

geweldig! hebben er 1 in de kelder staan die ikzelf voor dr gaat opknappen voor haar 1ste verjaardag

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wat een leuke site zeg. Er staat ook een VW Beetle op! Te schattig...voor een meisje dan.
    Maar goede tip lovely, ik geloof dat wij een verjaardagscadeau hebben.

Claire, die ouderwetse poopenwagen is inderdaad erg leuk. Ik vind sowieso ouderwetse kinderwagens heel erg leuk. Die met hele grote wielen. Trouwens ook een must have!

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

http://yfrog.com/5plittledavid59j
    heb deze week de rode schoentjes op dit plaatje voor mijn dochtertje gekocht. Ze zijn van little david. En ze zijn TE cute! Je kunt het misschien niet goed zien, maar ze zijn glimmend!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij hebben ook de bmw loopauto, echt een must have :D

6. LovelyDK

absoluut ook die ouderwetse kinderwagens met grote wielen voor ons.. ik vond die in 'moderne' versie alleen absurd duur (weet zo het merk ff niet...)

En ja leuk hé kiwi ! Hier een auto fan (en dat is héél zacht uitgedrukt) dus die auto is 1 groot succes ! Geweldig.. ik vind die beetle voor meisjes ook zó cute !

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Over een must have gesproken, zeg.

8. LovelyDK

Supergaaf!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    #109 Cilla24, 19 apr 2010
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
    whaha hier ook de bmw 0 serie :D

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geweldig! als we niet in een flat zouden wonen waar je een trap af moet voor de kelder had ik ook voor een ouderwetse wagen gegaan
    maar we zijn voor t praktische gegaan

we hebben deze op de kop getikt

het is de bedoeling dat de wagen navy blauw wordt net als mijn wagen:D en dan met een wit randje de bekleding afwerken, voor de rest neemt manlief het frame onder handen

heb zelf ook zon wagen gehad en mn zusje ook, en we waren er helemaal wijs mee

11. Skye

Skye Niet meer actief

Oh nee, zulke kinderwagens zijn echt niet aan mij besteed! Ik vind ze echt verschrikkelijk!! Dus voor mij echt totaal geen must-have! Geef mij maar een gewone moderne met alles erop en eraan!

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heb nu een quinny 4xl freestyle vind hm helemaal top, maar zon oude wagen heeft wel charme en de bak kunnen ze lang in, erg prettig als ze enorm lang zijn ;) ze lag nu al heel snel klem in de bak

13. LovelyDK

Dat is idd een groot voordeel van die ouderwetse kinderwagens.. ze zijn zo lekker groot! Ik heb een Quinny maar écht lang heeft mijn zoontje niet in de bak gelegen..

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Claire, ik ben onwijs benieuwd wat je er van maakt. Ik zie veel potentie in ieder geval;)

Quinny is hier maar 2,5 gebruikt. Mijn zoontje paste er ook gewoon niet meer in. Dat vind ik dus echt niet kunnen met veel grote babies van tegenwoordig!

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh wat zijn die ouwe wagens mooi!!! Maar wat zijn ze onhandig! hihi.. Grotere bakken maken zou inderdaad wel een uitkomst zijn.

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wij hebben dan nog een ouder model die zijn groter dan de nieuwere maar pff ze lag al zo snel zowel in de lengte als in de breedte zo goed als vast en om r nou klem te leggen

grotere moderne kinderwagenbakken = must :p

17. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

wat supergaaf die bmw! dat is echt een musthave voor mij!
    Waar kun je hem kopen en hoe duur is ie?

18. LovelyDK

Ik heb m voor 79,- bij de BMW dealer gekocht!

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij kregen m bij onze eigen bmw ;) maar op marktplaats staan er ook heel veel...

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Idd bij een BMW dealer of even googlen. Online zijn ze ook te koop.

Deel Deze Pagina