wat is een echte musthave voor je kindje 2010

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier hebben we een loopbakfiets... die zijn ook echt te leuk (zeker als je in Amsterdam woont.. of woonde zoals wij) hahahah

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Geweldig! Ik moest wel even googlen om te zien hoe het eruit ziet, want tjah in Rotterdam hebben ze het nog niet uitgevonden. Alhoewel ik de laatste tijd de grote versie wel sporadisch zie. Heel leuk idd.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja zeker wel hoor... ik twijfelde eerst ook omdat we net een zandbak hadden gekocht maar sinds de tafel staat is ze er de hele dag mee in de weer... lekker modder maken en modder in het emmertje en er weer uit.. ach je kent het wel he... hij is in de aanbieding bij de intertoys of de bartsmit webshop... weet zo niet meer precies welke winkel het was... maar je krijgt 30 euro korting!

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ook weer zo'n leukerd! Die kleintjes van ons boffen ook he met dit soort speelgoed.

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ja ze boffen zeker, maar papa heeft er ook 1 hoor haha. Die gaat alleen iets harder ;)

6. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    de must have voor mijn dochtertje, het speelhuis voor achterthuis ze is er helemaal gek mee..

Ik vind polo's heel stoer voor mijn meisje.

Super leuk die loopauto's..

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jaaa die audi is ook vet cool....

En is er een foto van die bmw trap auto??? kan ik manlief op zoek sturen om jayden zn wagenpark uit te breiden.

manlief wilt jayden voor zn verjaardag zo'n electrische hummer geven... ik wil een driewieler geven hahaha.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Die elecktrische hummer is ook echt een hit hier! Maarja zijn driewieler ook haha

9. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Haha, Roy heeft precies dezelfde. Hij is d'r helemaal trots op!

10. Skye

Skye Niet meer actief

Ow, die heb ik hier ook staan!! Een grote fles eau de cologne van zwitsal! In Curacao hebben ze hem namelijk wel al, dus daar vandaan mee genomen! Maar ze komen dus ook in Nederland???? Joepie!!!! Voorlopig is deze fles nog niet op, maarja dan weet ik dat alvast!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ja ik ga hm ook halen zat er al een tijd op te wachten
    zonder teveel smeren toch lekker naar baby ruiken zeg maar :D

12. Skye

Skye Niet meer actief

Die Bloom kinderstoel vind ik ook niet leuk en heeft ook nog een belachelijke prijs!! Nou hebben wij ook wel €150 uitgegeven voor onze Chicco kinderstoel, maar die Bloom is helemaal overdreven en nog lelijk ook!!!!!

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tjah, smaken verschillen gelukkig. En maar goed ook, anders hadden we allemaal dezelfde spullen. Ik vind die Chico stoel weer niet aan te zien.

14. Skye

Skye Niet meer actief

Ik vind hem lekker vrolijk, die Chicco stoel! En het blijft gewoon een super handig ding! Als ze straks een jaar of 4 is, kan ze er nog steeds in (dan aan tafel geschoven). Maar idd, smaken verschillen en dat is maar goed ook, anders zouden alle kinderen Kees en Mies heten en zou iedereen hetzelfde interieur hebben! (lijkt me overigens wel komisch bij de gedachte hahahaha)

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Prima toch. Als je het zelf maar leuk vindt. Daar gaat het om. In de Bloom kunnen de kindjes overigens ook heel lang in. Tot 36 kg. En kan het vanaf de geboorte gebruikt worden ivm de ligstand. Ook erg handig dus.

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    die electrische autotjes enzo vind ik trouwens wel super! wil voor jayla zo'n holleeder scootertje kopen voor der doop in juni :D:D

17. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vind de Chico stoel ook vreselijk... Ik had de bloom gekocht omdat ik dat de enige kinderstoel vond die mooi was haha ik vind m alleen totaal niet praktisch.. Nu dus de Ikea stoel, ook zo'n oerlelijk ding hahaha

must: een mooie, degelijke pampertas en niet zo'n afgetrapte van de Kruidvat o.i.d.

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb helemaal geen pampertas meer :D:D dus alles in me eigen tas erbij hahahaha heb er wel eentje liggen maar gebruik m echt nooit :D

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Oh wat fijn dat ze nu eindelijk ook een eau de cologne van Zwitsal krijgen, ik vroeg me al jaren af waarom ze dat nog niet hadden. Vind het zo'n lekker luchtje voor babietjes.

Ik heb voor mijn dochtertje ook wat kleren in rood, donkerblauw, zwart en wit met stippels, helemaal leuk! Ik heb trouwens van Adidas zwarte gympies met witte stippen en een rood lint met witte stippen er overheen. Staat ook erg leuk, helaas zijn ze nu echt te klein.

Kinderstoelen, die Chicco lijkt me wel comfortabel zitten, maar ik vind hem niet mooi. Die Bloom vind ik er wel leuk uitzien, maar erg duur, dus hier gewoon die low-budget Ikeastoel, omdat hij zo praktisch is en verder een Triptrap, waar mijn dochtertje op zit.

Oh ja, zo'n loopbakfiets heeft ze ook.

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Lovely, is die Ikea stoel zo'n stoffen met metalen pootjes? Die hadden mijn ouders ook! Die was idd 12 euro. Een paar weken geleden is ie er toch uigegooud omdat kaj met zijn voeten bleef steken als je hem eruit wilde halen. Maar hij heeft zijn tijd prima uitgediend.

Deel Deze Pagina