Even een korte vraag: wat vinden jullie een fijn led nachtlampje? Wij hebben er nu 1 van Nijntje, maar die gaat na een minuut of 12 automatisch uit. Ik denk dat we beter af zijn met eentje die blijft branden. Alvast bedankt voor de antwoorden!
Wij hebben deze: raket | Boris Verlichting Je hebt hem ook in andere vormen. Als de raket op de basis staat dan heb je een rood/blauw nachtlampje (gaat aan als het donker wordt). De raket kun je er af halen en als zaklamp gebruiken. Dan blijft de basis wel rood oplichten.
Dank voor de reacties tot nu toe! Het spookje van Ikea had ik inderdaad gezien en is 1 van de opties. Goed geprijsd ook. Maar ook het kabouterlampje van Beaba lijkt me wel wat, maar die is weer wat prijzig...
Pabobo Lumilove Savanoo Leeuw | Babypark Deze hebben wij. Kan in bed ook onder de dekens etc zonder heet te worden. Je kan zelf de kleur kiezen of van kleur laten verandern.
Wij hebben deze; Barbapapa Nachtlampje Lumilove Overdag zetten we hem op de oplader station (er zit geen stekker die je er in moet oid) en snachts gaat hij mee in bed en geeft het een redelijke hoeveelheid licht, maar niet echt fel. Op de onderkant zit een aan-/uitknop en dat kan onze peuter makkelijk zelf. Maar ik zie net dat er ook verschillende zijn die langer mee gaan, daar kies ik wel voor bij een volgende. Die van ons gaat nu 12 uur mee (wij hebben rolluiken, dus het is echt donker)
Weet eerlijk gezegd niet of het led is, maar wij hebben deze gekregen. bol.com | Kidsleep - Kid'Sleep Moon | Baby Is prijzig, maar ook meteen muziekdoosje en later een soort van wekker, konijntje wakker je mag uit bed, konijntje slaapt je moet ook slapen.
Wij hebben ook een lumilove, deze toffe pinguin: Baby & Koter | Pabobo Nachtlamp Lumilove Pinguin Grijs met muziek Houdt de hele nacht door!
Heb en hele simpele, blokker/marskramer geloof ik. Zo'n lampje voor t stopkontakt, gaat automatisch aan als t donker word. Geen leuk figuurtje of iets...maar volstaat prima. Dacht dat hij twee zoveel kostte
Ik heb het beaba kabouterlampje en bevalt heel goed. Eerst ook een lampje dat na een kwartier uitging, vond ik niet fijn.
Ik heb vorige week bij blokker gekocht, 2 voor 3,99 Stekker in stopcontact, er zit een sensor op. zodra het donker word gaat hij automatisch aan Zodra t licht is gaat hij weer aan Is led licht, maar niet fel
Ik vind het nachtlampje van Nijntje die uit gaat na 12 minuten juist ideaal. Jenthe slaapt hierdoor prima in het donker. Succes met zoeken!
Wij hebben deze: bol.com | Philips MyBuddy - blauw | Wonen Via een shell aanbieding vrij goedkoop kunnen krijgen. We hopen dat de programmeerbare functie straks uitkomst gaat bieden bij het wanneer hij uit bed mag. Tis heel zacht licht, heel fijn...
Nachtlampje Pabobo Wit | Nachtlampen | Baby-Dump Wij hebben bovenstaande. Vind het ideaal, kan in het stopcontact blijven zitten, felheid past zich aan aan het licht (hmm, duidelijk? ).
Hebben wij ook! kun je op stand zetten zodat ie elke keer verkleurd of op een "vaste" stand. Heb die van ons altijd op donkerblauw, heeft ze geen last van maar als er snachts wat loos is hoef je niet meteen een licht aan te doen op kamertje om iets te zien.