Tijdschriftenbon en tijdschrift uitzoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wie kan me helpen?

Ik heb hier voor me een tijdschriftenbon liggen en wil wel een leuk tijdschrift, het liefst iets van Mama ofzo.
    Nu zit ik op die site te kijken er zijn een paar opties:

- Mama
    - Kèk Mama
    - Ouders van Nu

Welke zal ik doen?
    Hoe onderscheiden ze zich van elkaar? Welke is de dikste? Ik ben gek op dikke glossy's :D

Ik wil straks nog even bij de boekhandel gaan kijken en vergelijken, maar gooi 'm hier ook even op :)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik had het tijdschrift jij en je Kinderen van de tijdschriftenbon :D

Als je je aanmeldt, zou ik niet je telefoonnummer opgeven, je wordt GEK gebeld..

3. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond Ouders van Nu erg leuk, net zoals Kinderen (maar die zie ik niet in jouw rijtje). Veel leesvoer. Mama en Kek Mama zijn volgens mij meer glossy met meer mode (en dus plaatjes kijken ipv lezen). Maar dat weet ik niet zeker... Ik zou i.i.g. zo weer Ouders van Nu doen, die vond ik nog leuker dan Kinderen.

4. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik ben afgelopen week lid geworden van Mama. Je kan er genoeg in lezen. Ik heb juist van kekmama gelezen dat die niet zo leuk is als mama, maar dat weet ik niet uit ervaring.

Misschien alle twee eens kopen en dan kijken welke je de leukste vond. Of naar de site van beide gaan en daar eens kijken welke site je de leukste vind, misschien zegt dat dan ook iets over het blad?

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Als je van glossy's houdt zou ik de mama doen. Ik heb al ruim een jaar een abbo en blijft leuk vind ik. Veel mode ook als je er van houdt. Het is echt een glossy als bijvoorbeeld cosmo, maar dan hoofdzakelijk over moeder, kind gezin..... Erg leuk blad!

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nou, na jullie berichtjes heb ik de Ouders van Nu en Mama gekocht. Eén van die twee zal het worden.
    Morgen lekker met een kopje thee lezen en beslissen ;)

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb een abbo op jij en je kinderen en ik koop de ouders van nu elke maand los. Heerlijk even een momentje voor mezelf!

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    ik vind mama de leukste van die 3. Heb ze alle 3 wel eens gelezen

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik zou voor de mama gaan.
    ouders van nu vind ik leuker als je zwanger bent of bij hele kleine baby's en de kek mama vind ik meer voor moeders die carriere maken en oh ja dan doe je die kinderen er wel even bij. niet echt mijn blad.

Deel Deze Pagina